ضرورت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در جامعه کارگری

ضرورت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در جامعه کارگری

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی بر ضرورت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در راستای حفظ صیانت از نیروی ارزشمند کار تاکید کرد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اقتصاد آینده ، میراحد حسینی اظهار کرد: با همکاری تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان اقدامات و توصیه‌های بهداشتی و مراقبتی در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا انجام گرفته است.

 

وی افزود: جلسات هیات‌های تشخیص و حل اختلاف تا آخر هفته متوقف و تدابیر و برنامه ریزی‌های لازم با اطلاع رسانی به ذی‌نفعان انجام گرفته است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: با هماهنگی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت و بهداشت کار در جهت ارسال پیام‌های بهداشتی و مراقبتی در جهت پیشگیری و مقابله با انتقال ویروس کرونا در جامعه کارگری به‌عمل آمده و این مرکر آماده برگزاری هرگونه کارگاه آموزشی برای مسئولین ایمنی و بهداشت کار واحدهای تولیدی صنعتی است.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای تامین بهداشت و حفاظت فردی مناسب برای کارگران اقدامات و توجه های لازم به مسئولین خانه‌های بهداشت کارگری برای نظارت بر کارگاه‌ها و تامین وسایل حفاظت فردی از قبیل دستکش، ماسک، مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز کارگران و همچنین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به کارفرمایان ابلاغ شده است.

 

وی ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و همراهی هم بتوانیم با مقابله اصولی با این ویروس، شادابی و نشاط را به جامعه کار و تولید به ارمغان بیاوریم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید