قدردانی وزیر بهداشت از شرکت مخابرات برای راه اندازی سامانه ۴۰۳۰:

آشنایی باسامانه 4030 شرکت مخابرات ایران

وزیر بهداشت در نامه ائی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تشکر از همکاری شرکت مخابرات در خصوص راه اندازی سامانه۴۰۳۰،از لزوم دسترسی به تلفن اینترنتی برای مراقبین و بهورزان (۶۰ هزار کاربر) از طریق سامانه ۴۰۳۰ خبر داد.

آشنایی  باسامانه 4030 شرکت مخابرات ایران

خبرنگار آزاد اقتصاد آینده از اصفهان به نقل از شرکت  مخابرات گفت:

دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری یادآور شده است:

که از آنجایی که آموزش، پیگیری و پاسخگویی به موارد مشکوک به بیماری کرونا توسط مراقبین سلامت و بهورزان برای جمعیت تحت پوشش در سطح کشور دارای اهمیت و فوریت زیادی در کنترل بیماری است. لذا در اسرع وقت امکان دسترسی به تلفن اینترنتی برای مراقبین و بهورزان (۶۰ هزار کاربر) از طریق سامانه ۴۰۳۰ فراهم شود.

 

دکتر نمکی  با تاکید بر دسترسی به تلفن اینترنتی برای مراقبان از طریق ۴۰۳۰ ، از همکاری شرکت مخابرات ایران درزمینه راه اندازی سامانه ۴۰۳۰، تشکر کرد . باید بیان کرد :بهره برداری از سامانه تلفنی ۴۰۳۰ در جهت آگاهی بخشی به مردم بسیار موثر است و در زمینه بیماریابی به صورت شبانه روزی با همکاری وزارت بهداشت، درمان و شرکت مخابرات ایران، جهت مشاوره در زمینه ویروس کرونا در نظر گرفته شده است.

 نیروهای متخصص در این زمینه آموزش دیدند و پاسخگوی سوالات مردم هستند. به راه اندازی این سامانه از مراجعه حضوری مردم به مراکز بهداشتی کاسته خواهد شد  و برای افرادی که بدون مشکلی هستند  و تنهاموردشان   اضطراب  ناشی از این بیماری  می باشد  شبهات را پاسخگو یی می کنند .

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید