کد خبر: 209272
۰
۰
نسخه چاپی

مردم از سفر به فارس پرهیز کنند/ لزوم اتخاذ تمهیدات لازم

به گزارش خبرنگاراقتصادآینده، آیت الله لطف الله دژکام پنجشنبه در جلسه کارگروه سلامت معنوی ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: یکی از بحث‌های مهم و الزامات ضروری در مدیریت بحران‌هایی چون شیوع یک بیماری همه گیر مانند کرونا، لزوم تبعیت همگانی از تصمیمات اتخاذ شده برای مهار و کنترل این بحران است.

وی ادامه داد: در همین رابطه مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند که تدابیر ستاد ملی کرونا لازم الاجراست و همگان باید از آن تبعیت کنند.

امام جمعه شیراز گفت: یکی از موارد مهمی که این روزها درباره آن زیاد صحبت می‌شود، لزوم ماندن در خانه و اجتناب از مسافرت‌های غیر ضروری و تفریحی است چنان که عدم توجه و رعایت این مساله، استان‌ها و شهرهای شمالی کشورمان ازجمله گیلان و مازندران را به بحرانی‌ترین مناطق درگیر با این بیماری تبدیل کرد و حال، بیم درگیر شدن دیگر شهرها و استان‌ها نیز وجود دارد.

آیت الله دژکام عنوان کرد: بنده از مردم عزیز کشورمان درخواست می‌کنم برای حفظ سلامتی خود و هموطنان‌شان در همه شهرها واستان‌ها ازجمله استان فارس و شهر شیراز و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، در روزهای پیش رو و ایام تعطیلات عید نوروز، ازسفرهای تفریحی و غیر ضروری به استان فارس و شهر شیراز در این ایام جدا خودداری کنند و از مسئولان ذیربط استانی و کشوری نیز انتظار دارم دراین‌باره تمهیدات لازم را بکار ببندند.

وی ادامه داد: با سپری شدن این بحران و بازگشت آرامش و سلامت همگانی، استان تاریخی و کهن فارس و شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) میزبان هموطنانمان از اقصی نقاط کشور خواهد بود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید