کد خبر: 209362
۰
۰
نسخه چاپی

مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند/ قزوین میزبان نیست

منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار اقتصادآینده اظهار داشت: موضوع ویروس کرونا با همه اقدامات انجام شده همچنان یک خطر جدی است و در این روزها نیز می‌تواند با بی توجهی مردم جان بسیاری را از خطر انداخته و زحمات پرستاران و پزشکان را که مدتهاست برای درمان بیماران تلاش می‌کنند هدر دهد.

وی افزود: بهترین راهکار مقابله با گسترش ویروس کرونا قطع کردن زنجیره انتقال است و ماندن در منزل مهمترین راه پیشگیری است.

مردم از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: مردم در تعطیلات نوروزی برای حفظ سلامت خود و دیگران و کمک به مهار ویروس کرونا باید از سفرهای غیرضروری جدا پرهیز کنند.

مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند/ قزوین میزبان نیست

حبیبی اظهار داشت: در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از ویروس کرونا، قزوین نیز مانند بسیاری از استان‌ها در تعطیلات نوروزی امسال پذیرای گردشگران و میهمانان نوروزی نخواهد بود.

وی با اشاره به تعطیلی مراکز اقامتی از جمله هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی قزوین در نوروز به دلیل شیوع کرونا، گفت: تمام اماکن تاریخی، فرهنگی و تفریحی استان قزوین در تعطیلات نوروزی بسته است و هیچ مکانی پذیرای مسافران نخواهد بود و امیدواریم پس از شکست کرونا در آینده این میزبانی صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین از کنترل مبادی ورودی استان هم خبر داد و یادآور شد: با حضور عوامل پلیس راه و نیروهای جمعیت هلال احمر تمام مبادی ورودی استان کنترل می‌شود تا از ورود افراد آلوده به استان جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: عوامل مستقر در مبادی ورودی از ورود خودروها با پلاک استان‌های آلوده به شهرهای استان جلوگیری می‌کنند و با تب سنجی و غربالگری مسافران مشکوک به علائم بیماری کرونا را به مراکز درمانی و قرنطینه هدایت خواهند کرد.

مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند/ قزوین میزبان نیست

حبیبی خاطرنشان کرد: در خانه ماندن بهترین راه پیشگیری از کرونا و کمک به شکست این ویروس منحوس است و امیدواریم همه شهروندان به این توصیه مهم اهمیت دهند و آن را جدی بگیرند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اظهار امیدواری کرد با اتکا به خداوند و دعا و نیایش و جدی گرفته توصیه‌های بهداشتی و ماندن در منزل از آسیب‌های این بیماری کاسته شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید