امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 209367
۰
۰
نسخه چاپی

جهاد برای شکست کرونا/نیروهای مردمی خاطرات دفاع مقدس را زنده کردند

خبرگزاری اقتصادآینده - گروه استان‌ها: قرارگاه مردمی امام خامنه‌ای مدظله العالی با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا جهت مقابله با جنگ بیولوژیکی دشمن با فراخوان نیروهای مردمی قرارگاه بیش از دویست نفر از نیروهای جوان را در قالب ۱۰ گروه جهادی فعال سازماندهی کرده است.

محمدکریم خورشیدوند، مسئول قرارگاه مردمی امام خامنه‌ای لرستان به خبرنگار اقتصادآینده گفت: علاوه بر فراخوان تیم‌های جهادی این قرارگاه با توجه به ظرفیت تیم پزشکی خود اقدام به راه اندازی مرکز آموزش جهت توجیه و آموزش نیروهای جهادی در راستای مأموریت محوله کرده و تجهیزات مورد نیاز را به همت هم استانی‌های عزیز تهیه می‌کند.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی این قرارگاه در راستای مقابله با شیوع کرونا ویروس اقدام به آموزش، امدادرسانی، پاکسازی و ضد عفونی خیابان‌ها، معابر عمومی، ادارات، مساجد و حسینیه‌ها، اماکن عمومی و… می‌کند.

مسئول قرارگاه مردمی امام خامنه‌ای لرستان یادآور شد: ان‌شاءالله با توکل بر خداوند متعال و همراهی مردم عزیز هموطن و توجه به توصیه‌های بهداشتی و تلاش کادر درمانی و همت نیروهای عزیز جهادی به زودی شاهد ریشه‌کن شدن کرونا ویروس در کشور عزیزمان باشیم.

بنابراین گزارش، با شیوع ویروس کرونا و کمبود برخی از اقلام بهداشتی اعم از ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و یا اقدامات برخی دستگاه‌های خدماتی مبنی بر ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی گروه‌های جهادی که همیشه در بحران‌ها و حوادث پیشگام و پیش‌قدم برای کمک به مردم هستند این بار نیز وارد میدان شده و هر کاری که از دستشان برمی‌آید برای کنترل ویروس کرونا انجام می‌دهند.

در استان لرستان جوانان جهادی که در روزهای گذشته با حضور در مناطق محروم در ساخت‌وساز مسجد، خانه و ویزیت رایگان و آموزش دانش آموزان اقدام می‌کردند این روزها بار دیگر لباس جهاد پوشیده و وارد میدان شده و در حوزه‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی و فضای مجازی فعالیت‌هایی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و آموزش خود مراقبتی به شهروندان را بر عهده گرفته‌اند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید