کد خبر: 209825
۰
۰
نسخه چاپی

پیگیری اجرای مصوبه تعطیلی اصناف غیرضروری توسط گشت‌های مشترک

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا صفی خانی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با عنایت به تاکید رئیس جمهور و بر اساس تصمیمات اتخاذه شده د ر جلسه شورای تأمین شهرستان خرم آباد، همه واحدهای صنفی به‌جز نانوایان، میوه و تره بارفروشان، مرغ فروشان، قصابان، خواروبارفروشان، فروشگاه‌های بزرگ موادغذایی و فروشندگان اقلام بهداشتی می‌بایست تا ۱۵ فروردین ماه فعالیت صنفی خود را متوقف کنند.

وی ادامه داد: به همین منظور برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح شهر و بازار، گشت مشترکی با حضور ادارات صمت، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی و مرکز بهداشت، تشکیل و واحدهای صنفی را که نسبت به این مصوبه اقدام نکنند، پلمب خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان ضمن همراهی با تیم گشت زنی بیان داشت: گشت مشترک بازرسان سازمان با همکاری بازرسین اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی تا پایان تعطیلات صبح و بعدازظهر بازار را رصد خواهند کرد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف به شدت با متخلفین برخورد خواهند کرد.

صفی خانی تصریح کرد: همه فروشندگان که براساس این مصوبه فعالیت صنفی آن‌ها دایر است می‌بایست موازین بهداشتی از جمله دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در محل واحد خود داشته باشند در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنها نیز جلوگیری خواهد شد.

وی بیان داشت: بر خود لازم میدانم از اصناف غیر ضرور که همکاری لازم داشته و نسبت به تعطیل کردن مغازه خود اقدام کرده اند، تقدیر و تشکر کنم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از هم استان‌های گرامی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس حاصل کنند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید