کد خبر: 209927
۰
۰
نسخه چاپی

ناوگان‌های حمل‌ونقل عمومی در استان سمنان نوسازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت‌الله عسگری عصر سه‌شنبه در آئین معارفه مدیرکل جدید امور مالی و اداری استانداری سمنان ضمن بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه حمایت از کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها و خانواده‌های آنان انجام‌شده است، اظهار داشت: تعیین تکلیف املاک استانداری و فرمانداری‌ها از اقدامات شایسته‌ای بود که در مدت تصدی محمدتقی چتری مدیرکل سابق دفتر امور اداری و مالی استانداری سمنان انجام شد.

وی بابیان اینکه نوسازی ناوگان‌های حمل‌ونقل عمومی استان سمنان در سال جاری در دستور کار قرار دارد، افزود: تأمین اعتبارات لازم برای اجرای این طرح نیازمند همیاری بخش خصوصی و دولتی است.

برنامه‌ریزی برای بودجه سال ۹۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه بهترین و بیشترین اقدامات در راستای تقویت معیشت و کاهش دغدغه‌های کارکنان در بحث مالی، رفاهی و اقتصادی از دیگر اولویت‌های مهم در این بخش است، تصریح کرد: تاکنون اقدامات مطلوبی در این راستا انجام‌شده است که پس‌ازاین نیز انتظار می‌رود تا اقدامات هدفمندتر دنبال شود.

عسگری با اشاره به اینکه جلسات کمسیون ماده ۱۲ استانداری به‌صورت منظم و طبق روال در حال انجام است، خاطرنشان کرد: برای بودجه سال ۹۹ از هم‌اکنون برنامه‌ریزی دقیق و مدونی باید ارائه شود.

وی بابیان اینکه بهره‌مندی از توان نیروهای تحت امر و استفاده از علم و تخصص فنی مهم‌ترین رویکرد استانداری سمنان است، یادآور شد: استفاده از ظرفیت‌های موجود با در نظر گرفتن عدالت و مساوات در بین همه کارکنان از دیگر سیاست‌های جدی این نهاد است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل صفا خواه طی آئینی به‌عنوان مدیرکل جدید امور اداری و مالی استانداری سمنان معرفی و از زحمات محمدتقی چتری مدیرکل سابق این دفتر تکریم و قدردانی شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید