کد خبر: 210231
۰
۰
نسخه چاپی

۷۵ درصد مردم شرق استان سمنان توسط مراقبان سلامت پیگیری شدند

احسان بینش در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه تاکنون ۷۵ درصد افراد و خانوارهای تحت پوشش دانشگاه و همچنین ۸۳ درصد کسانی که اطلاعات سامانه خودارزیابی را تکمیل کرده‌اند توسط مراقبان سلامت پیگیری فعال شدند، ابراز داشت: این اقدام در راستای پیشگیری از گسترش بیماری کرونا و در قالب طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه مردم می‌توانند ضمن پاسخ‌گویی به شماره تماس ۴۰۳۰ با همکاران مراکز بهداشت برای بیماریابی و کنترل کرونا همکاری لازم را داشته باشند، افزود: درصورتی‌که سؤالی برای مردم وجود دارد می‌توانند با تماس این شماره سوال‌های خود را مطرح کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه همکاری مردم در پیشگیری از بیماری کرونا اثرگذار خواهد بود، ابراز داشت: افرادی که تاکنون خود اظهاری درسایت salamat.gov.ir نداشتند با مراجعه به این سایت می‌توانند اطلاعات خود را برای پیگیری بعدی همکاران مرکز بهداشت وارد کنند.

وی افزود: از مردم درخواست می‌شود ضمن رعایت نکات بهداشتی به توصیه در خانه ماندن بیش‌ازپیش توجه داشته و از هرگونه مسافرت و دیدوبازدید پرهیز کنند چراکه قطعاً کاهش بروز بیماری در روزها و هفته‌های آتی ارتباط تنگاتنگی با رعایت توصیه‌های بهداشتی توسط همشهریان محترم خواهد داشت.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید