توزیع۷۵۰۰بسته معیشتی درارومیه/بسیج۶کارگاه تولید ماسک دایر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو بعد از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اقدامات جهادی نیروهای بسیج ارومیه با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد ریال تهیه و در مناطق محروم استان توزیع شده است افزود: توزیع بسته‌های معیشتی در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی از راه اندازی شش کارگاه تولید ماسک توسط بسیجیان در ارومیه نیز خبر داد و اظهارکرد: این کارگاه‌های تولیدی با ظرفیت تولید چهار هزار عدد ماسک در ارومیه راه اندازی شده و ماسک‌های تولیدی در سطح مناطق مورد نیاز این شهر توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به رزمایش دفاع بیولوژیک توسط سپاه در استان عنوان کرد: در ارومیه نیز با بکارگیری بیش از ۲۰ هزار نیروی بسیجی با ٢۵ هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده توسط ٢٣ دستگاه ماشین آلات ضدعفونی اماکن عمومی در حال اجراست.

سرهنگ عیوضلو در فعالیت گروه‌های غربالگری در مناطق قرمز ارومیه خبر داد و افزود: این طرح در منطقه کشتارگاه ارومیه در حال اجراست و از ۱۱ فروردین در سایر مناطق ارومیه نیز اجرایی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه ارسال ۵٠ هزار پیامک آموزشی، توزیع ۵٠٠ سی‌دی آموزشی مقابله با کرونا در مساجد و محلات و کمک به کنترل معابر ورودی و خروجی شهر، مشارکت در طرح فاصله گذاری اجتماعی و پایش و ضدعفونی معابر را از دیگر فعالیت‌های بسیج مردمی برشمرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید