کد خبر: 210632
۰
۰
نسخه چاپی

توقیف ۵ خودرو و اعمال جریمه برای ۱۴ خودروی متخلف در رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدمهدی کریمی عصر یکشنبه در نشست خبری با موضوع روز طبیعت و بیماری کرونا، با تبریک اعیاد شعبانیه و نوروز اظهار داشت: در شهرستان رفسنجان همانند سایر نقاط کشور به‌دلیل ویروس کرونا مشکلاتی وجود دارد ناجا بر آن شده دستورالعمل‌ها را صادر و اجرایی کند.

وی بیان کرد: از صنوف شهرستان برای همکاری با اماکن و قطع زنجیره ارتباطی کرونا ویروس در شهرستان تشکر می‌کنم و اکثر اصناف در این زمینه همکاری داشتند، رانندگان هم مراعات کنند و عبور و مرور غیر ضرور را کنار بگذارند.

فرمانده انتظامی رفسنجان عنوان کرد: اعمال قانون و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی از روز گذشته در رفسنجان آغاز شده که در این زمینه پنج دستگاه خودرو توقیف و ۱۴ دستگاه خودرو جریمه سنگین به واسطه تردد بی‌مورد در سطح شهر داشتند.

کریمی با بیان اینکه شهروندان حتماً رعایت کنند و این تصمیم‌گیری ناجا نیست بلکه تصمیم کارگروه بهداشتی است، ابراز داشت: نیروی انتظامی شهرستان چندین پست قرنطینه و ایست و بازرسی به پست‌های قبلی افزوده است که شامل جوادیه فلاح، کبوترخان اسماعیل‌آباد نوق، احمدآباد دئفه، دوراهی مانی سرچشمه و جاده زرند- رفسنجان است.

رئیس پلیس رفسنجان تأکید کرد: شهروندان توجه داشته باشند ورودی استان به استان بسته شده شهرستان به شهرستان هم به همین ترتیب ورود و خروج خودروها کنترل می‌شود، خودروهای بومی حق خروج ندارد و غیر بومی هم حق ورود به شهرستان ندارد و در این مورد هیچ عذری پذیرفته نمی‌شود.

کریمی اظهار کرد: محورهای روستایی نیز با حضور عوامل پلیس راه و در خروجی‌های شهری پلیس راهنمایی و رانندگی حضور دارد تدبیری که اندیشیده شده معابر فرعی وصولی به شهرستان مسدود شده که شهروندان باید دقت داشته باشند.

فرمانده انتظامی رفسنجان ادامه داد: این روند تا روز ۱۳ فروردین ادامه دارد، اما چنانچه شهروندی روز سیزدهم قصد خروج از شهرستان به سمت ارتفاعات داشته باشد اقدامات کنترلی و اعمال قانون شدیدتری داریم که ضمن جریمه ۵۰۰ هزار تومانی توقیف یک ماهه در انتظار خودروها خواهد بود.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود به بخشی از فعالیت‌های نیروی انتظامی در ۱۰ روز گذشته در این شهرستان پرداخت و گفت: دستگیری سارقان مسلح احشام و دستگیری اعضای باند سرقت از مغازه‌ها در این چند روز انجام شد.

وی از فعال‌بودن دوربین‌های کنترل ترافیک در سطح شهر خبر داد که تمامی ترددها را رصد می‌کنند و اضافه کرد: کامیون و کامیونت‌های مواد غذایی و فاسدشدنی و مایحتاج ضروری مردم مانند میوه و تره‌بار مجاز به حرکت در مسیرهای جاده‌ای هستند و خودروهای مسافرکش حق تردد ندارند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید