کد خبر: 213582
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

دریافت سود از وام یک میلیونی خاطره تلخی باقی می‌گذارد / دولت توانایی بلاعوض کردن وام را دارد

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌ وگو با خبرنگار  با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور درباره پرداخت وام یک میلیون تومانی بدون سود به مردم گفت: باتوجه به مقدورات کشور پرداخت یک میلیون تومان وام معادل 63 دلار به هر خانواده و نه اشخاص، مسلما ارزش دریافت سود وام را نداشت.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه امروز رئیس‌جمهور اعلام کرد وام پرداختی به مردم به صورت قرض‌الحسنه بوده و پرداخت سود وام برعهده دولت است، افزود: فکر می‌کنم دریافت سود از محل این وام خاطره تلخی را در اذهان مردمی که اکنون اسیر میهمان ناخوانده کرونا شده‌اند، ایجاد می‌کرد.

وی تاکید کرد: مطمئنا اگر دولت مقداری جیب‌های خود را بگردد، قادر خواهد بود این وام یک میلیون تومانی را هم تبدیل به بلاعوض کرده و از قرض‌الحسنه خارج کند.

جعفرزاده‌ایمن‌آبادی بیان داشت: علی‌الرغم اینکه به مشکلات کشور و دولت آگاه هستم اما اکنون مردم به دولت نیاز دارند همانند آنکه پدر و مادر برای فرزند خود در هر سنی کمک بزرگی است، دولت هم باید به مشکلات مردم توجه کند و اگر دولت بخواهد بهانه آورده و یا واقعیت را درباره نداشتن بودجه بگوید باز هم برای مردم قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه بودجه سال 99 کل کشور 520 هزار میلیارد تومان است، گفت: 1 میلیارد یورو معادل 17هزار میلیارد تومان می‌شود که در سیستم دولت اصلا رقمی محسوب نشده و تنها حدود 3 درصد بودجه دولت است بنابراین وام یک میلیون تومانی را هم بلاعوض کنند تا مردم یک خاطره خوش از دولت داشته باشند./

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.