کد خبر: 220122
۰
۰
نسخه چاپی

عملیات اجرایی شهرک صنفی مهدی‌شهر آغاز می‌شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز منوچهر فخری ظهر سه شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی خلیج‌فارس مهدی‌شهر با حضور امنا و مسئولان این شهرک به میزبانی استانداری سمنان، ضمن بیان اینکه در سال مزین به جهش تولید می‌بایست موارد پیرامون این شهرک صنفی برطرف شود، ابراز کرد: در صورتی می‌توانیم شاهد توسعه و تحول اقتصادی در این شهرستان باشیم که با همدلی مسائل، موارد، کاستی‌ها و کمبودهای پیرامون شهرک صنفی خلیج فارس برطرف شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات، کمبودها و موانع موجود در مسیر اجرایی‌شدن شهرک صنفی خلیج‌فارس می‌تواند با همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی برطرف شود، بیان کرد: این مسائل مدت‌ها است در حال پیگیری بوده و نیاز است تا برای جلوگیری از ایجاد نارضایتی عمومی این پیگیری‌ها با قید فوریت و به صورت ویژه ادامه داشته و مشکلات هرچه زودتر برطرف شود.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه ان شاالله در این جلسه آخرین پیگیری‌ها در این خصوص انجام‌خواهد شد و در آینده شاهد اجرای عملیات اجرایی این شهرک خواهیم بود، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی متولی و مرتبط با این مهم، با دید و نظر مثبت در جهت رفع مشکلات، کاستی‌ها و کمبودهای موجود گام بردارند.

فخری افزود: این نوید خوب را به مردم مهدی‌شهر خواهیم داد که با رفع مشکلات و نواقص پیرامون شهرک صنفی خلیج‌فارس، شاهد شروع فاز اجرایی این شهرک خواهیم بود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید