کد خبر: 220131
۰
۰
نسخه چاپی

مبتلایان به کرونا در هرمزگان با ۱۴۳۷ نفر رسید

به گزارش اقتصادآینده نیوز حسین فرشیدی سه شنبه شب در نشست با خبرنگاران در تشریح آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان، ۲ هزار و ۷۲۸ بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی تاکنون بستری شده‌اند که ۲ هزار و ۴۵۱ نفر از این تعداد بهبود یافته‌اند و ۱۰۱ نفر همچنان بستری، ۶۴ نفر ایزوله، ۲۱ نفر در آی. سی. یو و ۱۶ نفر در بخش‌های عادی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ۹ هزار و ۵۱۵ نفر به‌صورت سرپایی به‌دلیل مشکوک بودن به کرونا نمونه‌گیری شده‌اند که تنها ۱۴۳۷ مورد مثبت بوده است.

فرشیدی با بیان اینکه آمار فوتی‌ها در هرمزگان تا کنون ۳۰ نفر بوده است، عنوان کرد: تاکنون ۴۱۵ نفر بهبود و ترخیص شده‌اند، ۹۵۰ نفر تحت مراقبت خانگی هستند، ۱۶ نفر تکمیل درمان را سپری می‌کنند و ۲۶ نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند.

وی عنوان کرد: تعداد ۶۶ نفر در استان در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده که ۶۲ نفر از شهرستان بندرعباس، ۲ نفر از حاجی آباد، ۱ نفر از جاسک، ۱ نفر از میناب به شمار آمار افراد مبتلا به کرونای مثبت جدید در هرمزگان اضافه شد.

فرشیدی اضافه کرد: بندرعباس با ۱۰۷۷، میناب با ۱۲۷، کیش با ۵۴، حاجی‌آباد با ۴۸، قشم ۴۶، بندرلنگه با ۳۰، رودان با ۲۰، پارسیان با ۱۳، بندر خمیر با ۹، بستک ۷، جاسک ۴ و سیریک با ۲ مورد؛ جزئیات روند توزیع ابتلاء به ویروس کرونا در استان هرمزگان است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید