کد خبر: 220207
۰
۰
نسخه چاپی

لزوم تغییر نگرش در برنامه های اوقات فراغت جوانان استان مرکزی

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد سجادی روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص برنامه‌های اوقات فراغت جوانان برنامه‌های روتین و کم هزینه دارند و هیچ گونه فعالیت جسورانه و نوآورانه‌ای در این حوزه رخ نمی‌دهد.

وی ادامه داد: باید در راستای فعالیت‌های اوقات فراغت جوانان در استان تغییر نگرش و بینش صورت گیرد و برنامه‌هایی همچون آشتی جوانان، شناخت نوجوانان و جوانان از محیط زیست، تولیدات بخش کشاورزی و صنعت و… نیز در دستور کار قرار گیرد.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و استانداری مرکزی گفت: باید میزان سنجش اثر بخشی برنامه‌های اجراشده در حوزه جوانان در قالب یک کار پژوهشی مورد توجه قرار گیرد.

وی در خصوص مصوبه هیأت اندیشه ورز جوانان در سال گذشته اظهار کرد: بر اساس این مصوبه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار بود یک روز در هفته را به جوانان اختصاص دهند، دریغ از همکاری یک دستگاه در حالی که ۵۰ درصد فرمانداران در شهرستان‌ها حداقل یک جلسه را با حضور جوانان برگزار کردند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و استانداری مرکزی افزود: اگر مدیران در جلسات از جوانان دعوت به عمل آورند، مشکلات این حوزه تسریع پیدا می‌کند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید