دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای حمل‌و‌نقل عمومی در استان اصفهان

سامانه جدید طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی فعال و رونمایی شد.

دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای حمل‌و‌نقل عمومی در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار اقتصاد آینده از اصفهان/ بهمن علیپور رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان، درخصوص دوگانه سوز کردن خودروهای بنزین سوز اظهار داشت : سامانه جدید طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی فعال و رونمایی شده است تا متقاضیان از جمله رانندگان تاکسی های عمومی و وانت بارها، نیسان و کامیونت بتوانند خیلی ساده در این سامانه ثبت نام کنند، نوبت بگیرند و وضعیت درخواستشان را بررسی کنند.

بهمن علیپور گفت: طبق مصوبه اخیر شورای اقتصاد حدود یک میلیون و ۴۶۰ هزار خودرو با اعطای تسهیلات رایگان به سمت استفاده از سوخت پاک و ارزان CNG هدایت خواهند شد.

علیپور با تاکید بر اینکه مصوبه مذکور صد در صد بخش حمل و نقل، بار و مسافر در کشور را شامل خواهد شد، گفت: متقاضیان می توانند برای ثبت نام و نوبت گیری به سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه سوز کشور به آدرس: WWW.gcr.niopdc.ir مراجعه نموده یا با استفاده از مرورگرهای تلفن های همراه هوشمند، تبلت و یا کامپیوترهای خانگی برای اتصال به این صفحه اقدام نمایند.

وی در توضیح این سامانه اظهار داشت: در صفحه باز شده، شماره تلفن همراه و کدملی خود را وارد کنید و توجه داشته باشید که لازم است برای رعایت مسائل امنینی به جمع و تفریق داده شده پاسخ بدهید و جواب را وارد نمایید. بعد از وارد کردن شماره های درخواستی، کد تائید برای متقاضی ارسال می شود. در گام بعدی کد تائید ارسالی را وارد و روی گزینه "ورود" کلیک نمائید. در صورت عدم ارسال کد تائید در مدت زمان دو دقیقه یا نیاز به تغییر کدملی و شماره همراه از گزینه "تغییر اطلاعات" استفاده کنید تا مجدد کد تائید را دریافت نمائید. پس از ثبت نام موفق در سامانه "اطلاعات جامع خودروهای دوگانه سوز کشور" صفحه ای را مشاهده می کنید که شامل نمایه کاربر، ثبت وسیله نقلیه و پیشخوان، دریافت نوبت، راهنما، و ارتباط با ما می باشد.

علیپور با ذکر این نکته که تنها مجاز به افزودن و ثبت خودرویی هستید که با شماره کدملی شما به ثبت رسیده باشد، افزود: در گام اول باید حداقل یک خودرو را از طریق گزینه "ثبت وسیله نقلیه" اضافه کنید. اگر خودرو ثبت شده مجاز به دریافت خدمات دوگانه سوز باشد، در این قسمت وضعیت "تائید شده" دریافت می کند و شما می توانید بصورت آنلاین برای خودرو نوبت بگیرید.

همچنین ادامه داد: برای دریافت نوبت گزینه ای با همین عنوان را برای خودروی تعیین شده خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اگر مشخصات خودرو شما صیحیح و در گروه خودروهای عمومی وانت بار و تاکسی باشد، شامل طرح تبدیل به خودروی گازسوز می شوید.

در مرحله بعد استان و شهر مورد نظر خودتان را برای دریافت خدمات دوگانه سوز انتخاب کنید و پس از مشخص کردن مرکز تبدیل، تاریخ قابل انتخاب در تقویم به شما نمایش داده می شود و بعد گزینه دریافت نوبت را انتخاب کنید و پس از آن نوبت شما ثبت می گردد. پس از اضافه کردن خودروهای جدید در بخش "پیشخوان" خودرو افزوده شده را می بینید، در بخش "راهنما" می توانید پاسخ سوالهای احتمالی خودتان را درباره نحوه کارکرد سامانه ببینید.

در بخش ارتباط با ما هم شماره تلفن و آدرس مدیریت طرح سی ان جی به آدرس: www.cng.niopdc.ir " و شماره تلفن ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران قابل مشاهده است.

وی در پایان تاکید داشت: امیدواریم رانندگان محترم فرصت فراهم شده برای استفاده از یک سوخت ارزان و پاک را از دست ندهند.

 

 

منبع: پایگاه خبری تحلیلی احتساب

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید