کد خبر: 231748
۰
۰
نسخه چاپی

مشکل کمبود آب شرب منطقه سرفیروز آباد تا ۲ هفته آینده مرتفع می‌شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز علیرضا کاکاوند امروز دوشنبه در حاشیه بازدید نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از روستاهای منطقه سرفیروز آباد گفت: این مجتمع که تعداد ۵۴ روستا را شامل می‌شود در بحث آب شرب مشکلاتی را دارند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه افزود: از نظر تأمین آب برای این منطقه مشکلی نداریم اما در توزیع آب منطقه مشکلاتی وجود دارد که مهمترین آن استفاده بی رویه و برداشت‌های غیر مجاز از آب از طرف روستاهای بالادست است.

کاکاوند گفت: به دلیل عدم کنتور گذاری در این روستاها برداشت‌های غیر مجاز از آب شرب جهت آبیاری باغات و مزارع می‌شود و متأسفانه جهت آبرسانی به دیگر روستاها همکاری نمی‌کنند.

وی نوسانات برق این منطقه را نیز از دیگر عوامل و مشکلات جهت آبرسانی دانست و بیان داشت: با توجه به اینکه ۴ مرحله پمپاژ گردش آب را از آخرین روستا داریم که متأسفانه با هر قطعی برق چند روزی طول می‌کشد که این ارتباط آب دوباره برقرار شود.

کاکاوند افزود: امروز طی تصمیماتی که گرفته شد قرار است بخشدار منطقه و نیروی انتظامی به یاری نیروهای ما بیایند و از روستای اول شروع به کنتور گذاری کنیم.

وی تصریح کرد: ما این قول را می‌دهیم در صورت تحقق این همکاری‌ها ظرف مدت ۲ هفته مشکل آب این مجتمع که شامل ۵۴ روستا است مرتفع شود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید