کد خبر: 236561
۰
۰
نسخه چاپی

بررسی عملکرد هافبک بازی‌ساز استقلال/ اسماعیلی ۲ پاس گل در ۱۸ بازی

به گزارش اقتصادآینده نیوز فرشید اسماعیلی هافبک ۲۶ ساله‌ای که پنجمین فصل حضورش در استقلال را تجربه می‌کند و با بر تن کردن پیراهن شماره ۸ باشگاه یکی از بازیکنان کلیدی این تیم محسوب می‌شود، با این که در فصل نوزدهم با مصدومیت‌هایی مواجه بود، اما باز هم تعداد قابل ملاحظه‌ای برای این تیم به میدان رفت و عملکرد نسبتا قابل قبولی از خود به جای گذاشت.

آبی پوشان تاکنون ۲۵ بار در لیگ برتر به میدان رفته اند که اسماعیلی در ۱۸ بازی این تیم فرصت بازی پیدا کرده است. مجموع دقایق حضور اسماعیلی در میدان ۱۲۷۹ دقیقه است که این آمار نشان می‌دهد او یکی از بازیکنان پرکار در این فصل بوده است.

اسماعیلی که معمولا با پاس‌های گلش شناخته می‌شود، در این فصل تاکنون بیشتر از ۲ پاس گل نداده و در مقابل ۲ بار هم موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است. وی در طول این بازیها ۳ بار با کارت زرد داوران جریمه شده و یکبار هم با دریافت کارت قرمز ناچار به ترک زمین و سپری کردن یک جلسه محرومیت شده است. 

این هافبک باتجربه از آن دسته از بازیکنانی است که در صورت داشتن شرایط بازی در ترکیب اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما به ندرت پیش می‌آید که تا پایان ۹۰ دقیقه در زمین بماند و می‌توان او را یکی از تعویض‌های ثابت تیمش دانست.

اسماعیلی در این فصل تنها ۲ بار تمام ۹۰ دقیقه را در زمین حضور داشت و تعویض نشد که هر دو مورد هم به نیم فصل نخست باز می‌گردد. وی در هفته‌های چهارم مقابل ذوب آهن، پنجم مقابل گل گهر،  هفتم مقابل پارس جنوبی و نهم مقابل صنعت نفت تمام نود دقیقه را در زمین حضور داشت و در سایر بازیهایی که به میدان رفت در دقایق پایانی جای خود را به بازیکنان دیگری داده است. این بازیکن دو بار هم در نیم فصل دوم مقابل ذوب آهن و گل گهر به عنوان بازیکن جانشین در دقایق پایانی به میدان رفت. 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید