کد خبر: 238609
۰
۰
نسخه چاپی

خبرنگاران سربازان و مدافعان گمنام عرصه فرهنگ هستند

به گزارش اقتصادآینده نیوز علیرضا آئینه‌دار پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگار ان فعال حوزه دادگستری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: با گسترش فضای مجازی خیلی‌ها تصور می‌کنند، می‌توانند در عرصه اطلاع‌رسانی گام بردارند در حالی خبرنگاری یک کار حرفه‌ای است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: با مقایسه برخی مطالب و اخبار نشر یافته در فضای مجازی با اخبار موثق رسانه‌ها به راحتی می‌توانیم، تفاوت بین یک کار خبری غیرحرفه‌ای و حرفه‌ای را مشاهده کنیم.

آئینه‌دار ادامه‌داد: گاه نشر موضوعی یک مجموعه و یا یک شهر را به هم ریخته و یا به عکس باعث آرامش آن می‌شود و از این جهت مسئولیت خبرنگاری را بسیار حساس و خطیر می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران سربازان و مدافعان گمنام عرصه فرهنگ یک کشور هستند، افزود: خبرنگاران دلسوز هرگز نمی‌گذارند اخبار نامربوط و غیر موثق به سطح افکار عمومی رسوخ پیدا کرده و آرامش جامعه را به هم بزند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: خبرنگاران خراسان‌جنوبی یک کادر خبری سالم، بی حاشیه و فعال هستند و البته کار مطالبه‌گری خود را به عنوان پل ارتباط بین مردم و مسئولین انجام می‌دهند.

آئینه دار با اشاره به همکاری روز افزون بین رسانه‌ها و دادگستری خراسان جنوبی طی یک سال اخیر یادآور شد: با این حال باید کارهای تحلیلی و تحقیقی در حوزه اخبار مرتبط با دستگاه قضاء صورت گیرد تا مردم نیز بهره برداری لازم را ببرند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید