کد خبر: 239201
۰
۰
نسخه چاپی

خبرگزاری مهر رسانه همواره همراه در مسیر آرمان‌های انقلاب است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت‌الاسلام جواد طاهری ظهر یکشنبه در بازدید از خبرگزاری مهر به مناسبت هفته خبرنگار اظهار کرد: مسئله خبر و اطلاع رسانی در فرهنگ دینی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: از یک طرف قرآن کریم با صراحت تأکید دارد که اگر فاسقی برای ما خبری آورد حتماً درباره صحت و درستی آن تحقیق کرده و به راحتی آن را نپذیریم.

طاهری حضرت زینب (ع) و امام سجاد (ع) خبرنگاران حقیقی واقعه عاشورا هستند، ادامه‌داد: امروز دشمن درصدد تزریق ناامیدی در جامعه اسلامی است و خبرنگاران با انعکاس اخبار واقعی و امید بخش می‌توانند این توطئه دشمن را ناامید کنند.

وی با اشاره به وظیفه مطالبه‌گری مردم یادآور شد: خبرنگاران با مطالبه‌گری دقیق و انعکاس مشکلات مردم به ویژه در مناطق محروم صدای اقشار مختلف جامعه را به گوش مردم رسانده و وظیفه خود را به درستی انجام می‌دهند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: خبرگزاری مهر از جمله رسانه‌های همراه و هم مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی است و تاکنون گزارش‌ها و اخبار بسیار خوبی در راستای مشکلات مردم نیز منتشر کرده است.

درخشش خبرگزاری مهر در تولیدات کیفی

سجاد رضایی، مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی نیز در این دیدار اظهار کرد: خون سردار شهید ناصری و شهید صارمی در حادثه تروریستی کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان نشان داد که اهالی فرهنگ نیز در کنار دیگر اقشار نقش بی بدیلی در جامعه دارند و خون خود را نثار انقلاب کرده‌اند.

وی بیان‌کرد: خبرگزاری مهر یکی از خبرگزاری‌های موفق استان از نظر انعکاس اخبار کیفی است که این کیفیت بالای اخبار ناشی از زحمات خبرنگاران و نظارت سرپرست این خبرگزاری در خراسان‌جنوبی است.

مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی با اشاره به رویکرد مطالبه گری خبرگزاری مهر و پیگیری مشکلات مردمی در اخبار و گزارش ها یادآور شد: کیفیت بالای گزارش‌ها و اخبار خوب خبرگزاری مهر خراسان‌جنوبی باعث شده که گاه گزارش‌های این خبرگزاری همزمان در دو روزنامه و رسانه مکتوب استان منتشر شود که بسیار ارزشمند است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید