کد خبر: 239205
۰
۰
نسخه چاپی

اجرای ۸ هزار پروژه محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان

سرهنگ علی اکبر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به دنبال اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان ۸ هزار پروژه در قالب طرح‌های اشتغال و کارآفرینی، ساخت مسجد و خانه عالم، آبرسانی به روستاها و پرداخت تسهیلات در سال جاری در این استان اجرایی می‌شود.

معاون محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه افزود: در حال حاضر در مرحله تأمین اعتبار این پروژه‌ها هستیم و برخی از آنها هم تأمین اعتبار شده است.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بسیج سازندگی با اعطا وام‌های کارآفرینی در این مسیر گام برداشته است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شغل‌های کوچک و زودبازده مورد استقبال مردم این خطه است و ایجاد کارگاه‌های قالی بافی، پرورش طیور و دام سنگین و همچنین کارگاه‌های خیاطی از جمله مشاغلی است که با همکاری بسیج سازندگی ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه با همکاری بسیجیان استان سیستان و بلوچستان تاکنون ۱۲ هزار ماسک تولید و در میان مردم توزیع شده است، بیان کرد: ایجاد انگیزه سازندگی و فعالیت‌های جوانان در جامعه، تقویت فرهنگ کار و تلاش در بین جوانان و فراگرفتن زندگی جمعی از جمله دستاوردهای فعالیت‌های جهادی در استان است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید