کد خبر: 239250
۰
۰
نسخه چاپی

مطالبه‌گری با هدف حفظ حقوق شهروندان صورت گیرد

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام احمد رضایی صبح دوشنبه در بازدید از خبرگزاری مهر خراسان‌جنوبی به مناسبت هفته خبرنگار اظهار کرد: خبرگزاری مهر خراسان‌جنوبی از ابتدای فعالیت‌های خود هیچگاه گرفتار حاشیه‌های غیر ضروری و آسیب‌زا نشده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به ضرورت مطالبه گری خبرنگاران و اهالی رسانه در راستای حل مشکلات مردم، بیان‌کرد: مطالبه گری از مسئولین باید همراه با تعقل و از سر دلسوزی و با هدف رشد و تعالی جامعه و دفاع از حقوق شهروندان باشد.

رضایی ادامه‌داد: هر چند خبرنگاران با مطالبه‌گری پیام مردم را به مسئولین می‌رسانند ولی در انجام این رسالت نباید گرفتار سیاه نمایی شویم و زحمات انجام شده توسط مدیران و دستگاه‌های اجرایی نیز باید به مردم منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاری در واقع اقتدا به حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) است؛ افزود: حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) نیز بعد از واقعه خونین عاشورا، پیام این قیام را به مردم جامعه خویش اطلاع رسانی کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: خبرنگاران ما نیز می‌توانند مبلغان حقیقی اسلام، انقلاب اسلامی و خون شهیدان بوده و در راستای آرمان‌های اصیل و حیات بخش حسینی قدم بردارند.

رضایی اظهارکرد: امروزه یکی از سیاست‌های سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کلان این است که تبلیغ دین به صورت مردمی و توسط مردم صورت گیرد تا همه بتوانند در این امر مهم مشارکت داشته باشند که بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به کمک‌های انجام شده در پویش عید همدلی به مناسبت عید غدیر بیان‌کرد: در این پویش ۱۹۱ کاروان شادی فضای جامعه را مملوء از شادی کرده و ۶۳۷ جشن با در نظر گرفتن شرایط فعلی جامعه و پرهیز از تجمع انجام شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: همچنین در این پویش ۱۹۵ هزار و ۷۵۰ پرس غذای گرم و هشت هزار و ۴۸۵ بسته معیشتی بین نیازمندان و محرومان جامعه توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در پویش عید همدلی فعالیت‌های دیگری چون برگزاری مسابقه آنلاین برخط و نور افشانی و برگزاری مسابقه نقاشی صورت گرفت، بیان‌کرد: مبلغ کمک‌ها در عید همدلی ۲۱ میلیارد و ۲۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بوده است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید