کد خبر: 239251
۰
۰
نسخه چاپی

ووشوی خراسان شمالی ظرفیت حضور در لیگ‌های برتر کشور را دارد

مجتبی رضوانی در گفتگو با مهر اظهار کرد: از سال ۸۷ که ورزش ووشو را وارد شهرستان شیروان کردم در سایه لطف خدای متعال و همت جوانان این شهرستان توفیقات قابل توجهی کسب کردیم.

رئیس هیأت ووشوی شهرستان شیروان با اشاره به فعالیت دو ساله خود در این جایگاه تصریح کرد: جوانان شیروانی استعدادهای نابی در رشته‌های رزمی دارند و بسیاری از آن‌ها در مواجهه با بنده راه کسب مدال در مسابقات بین‌المللی را با توجه به موفقیت‌های شخصی اینجانب و دو مدال نقره‌ای که در مسابقات بین‌المللی ترکیه (۲۰۱۱) و گرجستان (۲۰۱۲) کسب نمودم را جست جو می‌کنند.

وی در ادامه افزود: از برگزاری یک کلاس در سال‌های نه‌چندان دور به ۵ کلاس در بخش آقایان و یک کلاس در بخش بانوان رسیده‌ایم که این نشان از استقبال بی‌نظیر جوانان شیروانی از فعالیت در این رشته دارد.

رضوانی بیان کرد: حضور ۳ ووشوکار شیروانی در اردوی تیم ملی و ۵ بازیکن در لیگ‌های برتر و دسته یک کشور نیز بخشی دیگری از افتخارات جوانان شیروانی است که نشان می‌دهد جهت پیشرفت این رشته نیاز به برنامه‌ریزی و توجه وجود دارد.

رئیس هیأت ووشوی شیروان با اشاره به کمبود امکانات و زیر ساخت‌های ووشو در این شهرستان تصریح کرد: نبود سالن اختصاصی و سکوی ساندا یکی از مشکلات اصلی ووشوکاران شیروانی است.

وی در انتها گفت: با توجه به حضور جوانان بااستعداد در رشته ووشو در خراسان شمالی تیم‌داری در سطح اول کشور انگیزه‌ها را صد برابر خواهد کرد تا در مسابقات مختلف شاهد افتخارآفرینی جوانان استان باشیم.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید