کد خبر: 241831
۰
۰
نسخه چاپی

پروژه روگذر شهید سلیمانی در شاهرود کلنگ زنی شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز آئین کلنگ زنی پروژه غیر هم سطح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با هفته دولت و با محور احداث تقاطع برای تسهیل حرکت در شهر شاهرود و کاهش ترافیک، روان سازی تردد خودروها و پس از گذران آزمایش خاک و استقامت مکان کلنگ زنی شد.

فرماندار شاهرود در آئین کلنگ زنی این طرح با بیان اینکه بیشترین اعتبار پروژه‌های هفته دولت به اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری شاهرود اختصاص دارد، گفت: در هفته دولت مجموع پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی با اعتباری بالغ بر ۲۳۸ میلیارد تومان افتتاح شد که بیشترین پروژه مربوط به راه و شهرسازی با ۹۲ میلیارد تومان و ۴۹ میلیارد تومان مربوط به شهرداری شاهرود است.

نادر فخری با بیان اینکه ۹۹ پروژه در شاهرود با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح شد، تاکید داشت: شهرداری شاهرود با نصب تابلو روز شمار در پروژه تقاطع غیر هم سطح شهید سلیمانی شاهد سرعت، دقت، نظم و… در روند اجرایی آن و دیگر پروژه‌های هم زمان در مجموعه مدیریت شهری خواهیم بود.

شهردار شاهرود نیز در این مراسم احداث تقاطع در این محل را با تاکید شورای ترافیک بنا بر آمار تصادفات پلیس راهور و اعلام نقطه پرخطر و پر حادثه اعلام داشت، گفت: این پروژه در دو باند سواره رو بتنی از نوع دال مجوف با طول ۵۰۰ متر و احتساب رمپ هایی از طرفین در جهت غرب به شرق و بالعکس ساخته خواهد شد همچنین عرض هر باند این پل ۱۱ متر و فاصله دهانه‌های پل از ۱۸ به ۴۰ متر خواهد بود که امروز شاهد کلنگ زنی آن هستیم.

علیرضا حاجی محمد علی بیان کرد: انجام پروژه‌های زیربنایی نیازمند تخصص، تجربه و تأمین منابع مالی بوده و باعث ایجاد اشتغال، رونق در تولید کارخانه‌های بومی از جمله سیمان و میلگرد شاهرود، ایجاد بستر مناسب برای نسل‌های آینده و خارج کردن شهر از حالت افقی خواهد شد.

سید جواد بیطرف رئیس شورای شهر شاهرود نیز با بیان اینکه شهرداری شاهرود با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان صاحب ۲۲ هکتار از املاک البرز شرقی شد، گفت: به زودی ساختمان اداری شورای اسلامی شهر و شهرداری شاهرود از محل خیابان فردوسی به ساختمان مدیریت شهری در چهار هزار متر اعیان و ۳۲ هزار متر عرصه واقع در البرز شرقی منتقل خواهد شد با این طرح شاهد کاهش حجم ترافیک در محدوده خیابان ۲۲ بهمن، میدان امام (ره) و خیابان فردوسی خواهیم بود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید