کد خبر: 242590
۰
۰
نسخه چاپی

کارگروه تخصصی بسیج فارس در حوزه هنر و رسانه تشکیل می شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز، سردار ید الله بوعلی در دیدار با ریاست صدا و سیمای مرکز فارس به همراه جمعی از معاونین این مرکز با تاکید بر اهمیت حوزه رسانه و تبلیغات در جهان امروز، گفت: خبرنگاران و برنامه سازان انقلابی در خط مُقدم مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ رسانه‌ای نقش آفرینی می‌کنند و روحیه بسیجی و تلاش خستگی ناپذیر فعالان حوزه رسانه ملی اعم از حوزه صدا و سیما گواه این موضوع است.

وی با تاکید بر اهمیت حضور فعال و نقش آفرینی تأثیرگذار اقشار تخصصی بسیج در ادارات، گفت: بسیج صدا و سیما باید بعنوان محور هم افزایی و تجمیع ظرفیت‌های برنامه سازان و هنرمندان انقلابی ایفای نقش کرده و اگر در این زمینه موفق عمل کند این قشر بعنوان یک هویت مستقل که می‌تواند منشأ پیشرفت و بازوی توانمند صدا و سیما باشد مطرح خواهد شد.

سردار بوعلی با بیان اینکه کارگروه تخصصی بسیج استان فارس در حوزه رسانه تشکیل می‌شود، گفت: این کارگروه که اعضای آن از اقشار متخصص بسیجی در زمینه ارتباطات، هنر و رسانه هستند نظرات مشورتی، طرح‌ها و ایده‌های متناسب با نیاز روز استان را به برنامه سازان صدا و سیمای مرکز فارس ارائه خواهند کرد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه تولید آثار فاخر هنری در حوزه انقلاب اسلامی رسالت مهم صدا و سیماست، گفت: همدلی و هم افزایی دو نهاد سپاه و صدا و سیما در حوزه رسانه دارای پیامدهای مثبت در سطح افکار عمومی جامعه خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای فارس نیز در این دیدار با بیان اینکه مراحل تولید مستند سردار شهید عبدالله اسکندری با عنوان «عبدالله» به پایان رسیده است، گفت: بمناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ۲۰۰ اثر در حوزه‌های تلویزیون، رادیو، موسیقی، گزارش خبری و فضای مجازی توسط صدا و سیمای فارس تولید و پخش خواهند شد و همچنین این مرکز مستندهایی درباره پیشکسوتان دفاع مقدس در استان فارس تهیه و پخش خواهد کرد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید