کد خبر: 243496
۰
۰
نسخه چاپی

زنگ صلح و دوستی در مدارس خراسان جنوبی نواخته شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز طی مراسمی صبح سه شنبه به مناسبت آغاز سال تحصیلی، زنگ صلح و دوستی به طور نمادین در دبیرستان شهید کوشه ای بیرجند نواخته شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در این مراسم بیان کرد: جمعیت هلال احمر تلاش دارد بر اساس وظیفه ذاتی خود به همه اقشار آموزش‌های لازم را ارائه دهد.

محمد رضا رضایی ادامه داد: دانش آموزان پلی مناسب برای رسیدن به آموزش همگانی و توانمند کردن خانواده ها از طریق آموزش هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح دادرس در مدارس استان بیان کرد: همه ساله این طرح در ۱۵۰ مدرسه که دارای کانون هلال احمر هستند، برگزار می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: طی سال گذشته چهار هزار و ۵۰۰ دانش آموز مقطع هشتم در قالب این طرح از آموزش های امدادی بهره مند شدند.

رضایی بیان کرد: حمایت از سرمایه های ملی، کاهش سطح آسیب پذیری منابع انسانی در حوادث و سوانح، آموزش مهارت‌های امدادی، خودامدادی و ایمنی برای دانش‌آموزان از جمله اهداف طرح دادرس است.

وی با اشاره به شیوع کرونا ویروس در سطح کشور بیان کرد: جوانان جمعیت هلال استان در طول ایام تحصیلی در راستای رعایت هر چه بیشتر مسائل بهداشتی، همکاری های لازم را با مدارس خواهند داشت.

رضایی ادامه داد: ارائه آموزش فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس از دیگر برنامه های هلال احمر در مدارس استان است.

وی با اشاره به اهداف نواختن زنگ صلح و دوستی در سال جاری بیان کرد: دانش آموزان باید بدانند که استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین روش برای ترویج فرهنگ صلح و دوستی در شرایط کنونی است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید