کد خبر: 243701
۰
۰
نسخه چاپی

رزمندگان و خانواده های آنان فراموش نشوند

به گزارش خبرنگار مهر آیت‌الله عبدالکریم عابدینی پیش از ظهر امروز در جلسه بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید بتوانیم با استفاده از ظرفیت هفته دفاع مقدس ارزش‌های ۸ سال دفاع سراسر مقدس و متبرک را به نسل امروز منتقل کنیم.

وی افزود: انتقال فرهنگ دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا و رزمندگان به نسل امروز یک نیاز ضروری است و همه باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: هدف اصلی از بزرگداشت دفاع مقدس سوق دادن جامعه به سمت ارزش‌های متعالی و آرمان‌هایی است که جامعه ۸ سال برای پاسداری از آن خون داده و تلاش کرده است.

وی ادامه داد: ارزش‌ها و مبانی همچون شهامت، آزادی و استقلال برآمده از عزت گوشه‌ای از آرمان‌های جامعه بود که برای آنها خون داد و امروز باید جامعه در مسیر همین ارزش‌ها و مبانی حرکت کند.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به تلاش دشمن برای تغییر جایگاه جلاد و مظلوم در سطح جامعه عنوان کرد: دشمن با ایجاد شبهه به دنبال وارونه جلوه دادن واقعیت و تغییر جای جلاد و مظلوم است و این همان چیزی است که باید از آن مراقبت کنیم.

وی تصریح کرد: تبیین دلایل شکل‌گیری ۸ سال دفاع مقدس به هیچ عنوان نباید فراموش شود و نسل امروز باید به خوبی با این دلایل آشنا شود تا بتواند خود را برای آینده و توطئه‌های دشمن آماده کند.

وی یادآور شد: نباید اجازه دهیم رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌های آنان به فراموشی سپرده شوند و تجلیل واقعی این است که حس کنند هنوز برای جامعه ما مهم هستند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید