کد خبر: 244121
۰
۰
نسخه چاپی

شهروندان زنجانی‌ و طارمی‌ ‌۲۵ هزار و ۴۴ رای در صندوق انداختند

به گزارش اقتصادآینده نیوز، خدابخش مرادی نافچی با بیان اینکه از داوطلبانی که در این مرحله با تبلیغات و ارائه برنامه‌های خود زمینه حضور مردم را فراهم کردند، قدردانی می‌کنیم، افزود: مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های زنجان و طارم در تاریخ ۲۱ شهریورماه در ۳۱۹ شعبه شهری، روستایی و سیار برگزار شد.

وی افزود: از تعداد ۲۵ هزار و ۴۴ رای ماخوذه در دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس در شهرستان‌های زنجان و طارم، مهدی باقری با ۱۴ هزار و ۹۶۴ رای منتخب شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه بر اساس نتیجه شمارش آرا، مهدی باقری به‌عنوان منتخب مردم به مجلس شورای اسلامی راه یافت‌، ادامه داد: از داوطلبان و مردم حوزه انتخابیه و دست‌اندرکاران انتخابات و اصحاب رسانه قدردانی می‌کنیم.

مرادی‌نافچی اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز زنجان برای اولین‌بار بر اساس موافقت ستاد انتخابات و شورای نگهبان، فرصتی را برای ارائه طرح‌ها، برنامه‌ها و ایده‌های داوطلبان به مردم در شرایط شیوع کرونایی از طریق صدا و سیما به استحضار مردم حوزه انتخابیه خود برسانند.

وی افزود: پس از تایید دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های زنجان و طارم توسط شورای نگهبان، اعتبارنامه صادر خواهد شد و داوطلب حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی حضور خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: از همه عوامل اجرایی با ظرفیت کامل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده شد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5022187/شهروندان-زنجانی-و-طارمی-۲۵-هزار-و-۴۴-رای-در-صندوق-انداختند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید