کد خبر: 244398
۰
۰
نسخه چاپی

اختصاص دو میلیارد تومان برای ساماندهی مناطق محروم نهبندان

مجید بیکی با اشاره به مناطق محروم نهبندان بیان کرد: تاکنون اقدامات خوبی در راستای ساماندهی زندگی محرومان و مناطق عشایرنشین انجام شده است.

وی ادامه داد: یک منبع اعتباری در اختیار شهرستان ها قرار گرفته که در راستای تامین برق، احیای قنوات و … در مناطق فاقد دهیاری و مناطق عشایری هزینه شود.

فرماندار نهبندان بیان کرد: تلاش می کنیم علی رغم جمعیت پایین روستاهای مناطق محروم نهبندان، بتوانیم با استفاده از اعتبارات بخشی از نیازمندی ها را رفع کنیم.

بیکی ادامه داد: از ابتدای سال جاری بیش از یک میلیارد تومان در راستای ساماندهی این مناطق هزینه شده و یک میلیارد تومان هم بر اساس اولویت روستاها، هزینه می شود.

وی با اشاره به حضور کاروان نذر آب ۳ در نهبندان بیان کرد: حضور این افراد علاوه بر ارائه خدمات درمانی، معیشتی، آموزشی و فرهنگی، باعث ایجاد امید در دل مردم می شود.

فرماندار نهبندان با اشاره به نقش مهم رسانه ها در انتقال مشکلات مردمی افزود: هرچه انعکاس مشکلات مردم بیشتر باشد، سرعت حل آنها هم افزایش می یابد.

بیکی با بیان اینکه شهرستان نهبندان ۱۷ درصد وسعت خراسان جنوبی را شامل می شود اما دارای پراکندگی زیادی در جمعیت است، گفت: نهبندان دارای ۵۲ هزار نفر جمعیت بوده اما در هر کیلومتر مربع زیر دو نفر زندگی می کنند که این امر خدمت رسانی را با مشکل مواجه می کند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید