کد خبر: 244400
۰
۰
نسخه چاپی

تیم فولاد اکسین خوزستان درمسابقات فرنگی باشگاه‌های کشور حضور دارد

عبدالمهدی نصیر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شایعه انصراف تیم فولاد اکسین خوزستان از مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: با پیگیری علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشور، استاندار خوزستان، مسئولان فولاد اکسین خوزستان موافقت خود را به صورت رسمی برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کردند و حضور هر سه نماینده خوزستان در بیستمین دوره مسابقات قطعی شده است.

وی با بیان این فولاد اکسین خوزستان پیش از این نیز سابقه حضور در مسابقات باشگاه‌های کشور را داشته است، اضافه کرد: این تیم موفق شده است عناوین قهرمانی و نایب‌قهرمانی را در مسابقات باشگاه‌های کشور کسب کند و حضور ملی پوشان در قالب تیم فولاد اکسین کیفیت لیگ را از نظر فنی افزایش دهد تا که ما شاهد برگزاری رقابت‌های جذابی باشیم.

نصیر زاده با اشاره به اینکه خوزستان قطب اصلی کشتی فرنگی ایران است و توانایی داشتن ۳ تیم را به لحاظ ورزشکار دارد، بیان کرد: از تلاش‌های استاندار خوزستان و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و نگاه ویژه وزیر صمت برای حل مشکل این تیم کمال تشکر داریم.

رئیس سازمان لیگ کشتی کشور با اشاره به اینکه ملی پوشان کشورمان در لیگ برتر مورد ارزیابی کادر فنی تیم‌های ملی قرار می‌گیرند، اظهار داشت: حضور تیم فولاد اکسین در مسابقات لیگ برتر باعث خواهد شد فرنگی کاران خوزستان در این تیم همچنان شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشند.

وی افزود: مسابقات لیگ برتر فرنگی باشگاه‌های ایران از هشتم مهرماه امسال آغاز می‌شود و بیست و سوم فروردین‌ماه سال آینده مرحله رفت به پایان می‌رسد و پس از مشخص شدن برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در سال آینده، در خصوص زمان مرحله برگشت نیز تصمیم خواهیم گرفت.

به گزارش اقتصادآینده نیوز تیم‌های آریوبرزن بهبهان و احتشام گستر کارون دیگر نمایندگان خوزستان در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور هستند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید