کد خبر: 245231
۰
۰
نسخه چاپی

پروژه‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری شهرداری همدان معطل مانده است

به گزارش خبرنگار مهر؛ حسین قراباغی پیش از ظهر یکشنبه در نطق پیش از دستور چهل‌وسومین صحن شورای شهر همدان گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری شهرداری همدان به‌ویژه بوستان‌های ۲۴۰ هکتاری اکباتان و ۱۰۰ هکتاری ولایت نباید معطل بمانند و باید اقدامات مقدماتی آنها صورت گیرد تا هرچه سریع‌تر به‌بهره‌برداری برسند.

وی با اشاره به بازدید کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان از روند عملیات اجرایی بوستان ۲۴۰ هکتاری اکباتان، اظهار کرد: مطالعات و برآوردهای این طرح بزرگ نزدیک به ۳ سال در وضعیت بلاتکلیفی قرار گرفته و شورا و مدیریت‎شهری را سرکار گذاشته‌اند.

وی همچنین ضمن انتقاد از روند نامناسب مطالعه و بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری پارک‌های جنگلی اکباتان و ولایت، بیان کرد: اقدامات مدیر منطقه ۲ شهرداری همدان در حوزه راه دسترسی پروژه سرمایه‌گذاری بوستان اکباتان قابل قدردانی است؛ اما معاونت‌های فنی عمرانی و همچنین شهرسازی در زمینه عدم بارگزاری طرح‌های موردنظر باید پاسخگو باشند و کم‌کاری خود را به مردم به عنوان ذینفعان شهر، گزارش دهند.

قراباغی گفت: معاونت امور زیربنایی شهرداری همدان باید مطالعات تمام تأسیسات پروژه‌های شهری را به سرانجام برساند.

وی با تأکید بر اینکه توصیه مدیریت ارشد استان به حوزه شورا و شهرداری این بود اقدامات بزرگ برای شهر در دست گیریم، گفت: متأسفانه شاهد اقدام عملی دستگاه‌های دولتی و خدماتی در حوزه ارائه خدمات به پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری نیستیم که این مهم غیرقابل قبول است.

عضو شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات رسان به‌ویژه امور برق استان به‌منظور ارائه خدمات مربوطه و اداره کل راه‌وشهرسازی استان همدان در راستای ایجاد راه دسترسی منطقه ویژه بوستان ۲۴۰ هکتاری اکباتان باید سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید