کد خبر: 245689
۰
۰
نسخه چاپی

۷۲ طرح تولیدی و عمرانی طی یک سال گذشته در پیشوا اجرا شده است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حسین عباسی عصر سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان پیشوا که با حضور حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، عطایی مدیرکل جذب و سرمایه‌گذاری استانداری تهران، معاونین فرماندار، فرمانده سپاه، بخشداران، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و مدیران ادارات در محل فرمانداری پیشوا برگزار شد اظهار داشت: طی یک‌سال اخیر و با وجود تمامی مشکلات و تنگناهای اقتصادی ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه، ۷۲ پروژه در حوزه صنعت، کشاورزی و عمران و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۳۱ میلیارد تومان در پیشوا اجرا و برای صدها نفر شغل ایجاد شده است.

عباسی افزود: قرار بود این پروژه‌ها همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری برسد ولی با توجه به حجم زیاد طرح‌های عمرانی استان تهران و با هدف تشویق دستگاه‌ها، مقرر شد تا طرح‌های قابل افتتاح پیشوا پس از هفته دولت افتتاح شود.

وی بیان داشت: یکی از این طرح‌ها، نیروگاه ۸ مگاواتی شهرک صنعتی پیشوا است که از روز گذشته وارد مدار شده و بخشی از نیاز انرژی این منطقه اقتصادی را تأمین می‌کند.

فرماندار پیشوا بیان داشت: ۸ سال جنگ تحمیلی باعث شد تا ایران اسلامی از اقتداری عظیم در حوزه دفاعی برخوردار شده و پایه‌های نظام بیش از گذشته مستحکم شود، دورانی که با الگو برداری از آن می‌توان در بسیاری از حوزه‌های اقتصادی، صنعتی و فرهنگی نیز به توفیق دست یافت.

عباسی افزود: اگر در این دوران، رزمندگان اسلام در خط مقدم مقابله با دشمنان قرار داشته و از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند، امروز نیز در عرصه‌هایی نظیر مقابله با کرونا شاهدیم که مدافعان سلامت در خط مقدم حفظ سلامتی مردم و مبارزه با این ویروس قرار دارند.

وی گفت: کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان پیشوا به‌عنوان کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در سنگر خدمت‌رسانی به مردم تلاش دارند تا مشکلات را برطرف و شرایط مناسبی را برای زندگی آنان فراهم کنند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید