کد خبر: 247421
۰
۰
نسخه چاپی

نبود نظارت جدی بر فعالیت مهدهای کودک/ تغییر هویت توطئه دشمن است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام راشدی نوری در خطبه نماز جمعه صومعه سرا با اشاره به عدم برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: می‌توانیم با رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همانند ظهر عاشورا، تجمعی در فضای باز برگزار کنیم.

وی افزود: خواندن زیارت اربعین و انجام سخنرانی و نوحه سرایی همراه با نماز ظهر اربعین با حضور اهالی مساجد برگزار می‌شود.

امام جمعه صومعه سرا با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، گفت: مأموریت نیروی انتظامی حفظ امنیت کشور در تمام ابعاد بوده و این امنیت باید برای همه اقشار جامعه باشد.

وی با بیان اینکه باید با افرادی که سبب ایجاد ناامنی در جامعه شده و یا از راه حرام ثروت اندوزی می‌کنند، برخورد کرد، افزود: کسانی که با احتکار و حیف و میل بیت المال، با زور و قلدری و با استفاده از قدرت و شهرت و موقعیت و با رشوه و اختلاس، ثروت نجومی به دست می‌آورند نباید از دست قانون دور باشند.

راشدی نوری در ادامه با اشاره به اینکه اقتدار نیروی انتظامی و قوه قضائیه باید برای دانه درشت‌ها باشد نه برای افراد ضعیف، افزود: دستگاه قضائی در این مسیر در حرکت است که امیدوارم استمرار پیدا کند و تحت فشارها از این اقدام امیدوار کننده و انقلابی کوتاه نیایند.

وی اظهار کرد: مهمترین رمز موفقیت نیروی انتظامی بعد از ایمان و صداقت و امانتداری و همت بالا، همکاری و اعتماد مردم با نیروی انتظامی است.

امام جمعه صومعه سرا به هفدهم مهرماه روز جهانی کودک اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با رؤسای آموزش و پرورش در یازدهم شهریور فرمودند، متأسفانه مهد کودک‌ها رها هستند، قطعاً این رها شدگی سبب سو استفاده عده‌ای و تربیت غلط کودکان می‌شود.

راشد نوری با اشاره به اینکه هدف اصلی از سند ۲۰۳۰ یکسان سازی فرهنگی و برداشتن مرزهای هویتی است و در چنین شرایطی است که یک دهکده جهانی تشکیل و کد خدای آن آمریکا و غرب خواهند بود، افزود: هسته اولیه و شخصیت اولیه بچه‌ها در مهدهای کودک و پیش دبستانی شکل می‌گیرد اما متأسفانه مهدهای کودک رها شده و نظارتی بر آنها نمی‌شود.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید