کد خبر: 253050
۰
۰
نسخه چاپی

استلانتیس به طور رسمی از لوگوی جدید رونمایی کرد

با این ادغام 50:50 این دو غول عظیم، یکی از بزرگترین خودروسازان در دنیا شکل می گیرد. ماه ژوئیه (خرداد) امسال نام استلانتیس برای این گروه انتخاب شد. این نام از فعل stello‌ در زبان لاتین آمده که به معنی «درخشان شدن با نور ستاره ها» است.

ارائه بصری لوگوی جدید با خود «روحیه خوش بینی، انرژی و نوشدگی» را به همراه دارد و نماد «یک کمپانی نوآور و مملو از تنوع است که مصمم شده است به یکی از راهبران جدید عرصه ی حمل و نقل نوین پایدار تبدیل شود».

انتشار لوگوی استلانتیس رسمی گام بعدی در فرایند نهایی شدن ادغام بین دو سازنده بین المللی است. آخرین گام های نهایی باید در آخر فصل اول سال 2021 برداشته شود که شامل تأیید سهامداران دو گروه PSA و FCA‌ است که در مجمع فوق العاده سهامداران انجام می شود.

بر اساس گزارش اخیر، به محض آن که ادغام دو گروه خودروسازی کامل شود، خودروسازی که شکل می گیرد می تواند در تولید مدل هایی که سودآور نیستند و خریدار ندارند تجدید نظر کنند. در ابتدا هم بازار هدف مهم این گروه جدید، کشور چین، بزرگترین بازار خودروی دنیا است و استلانتیس تعداد بیشماری برند،‌ مدل خودرو و پلتفرم دارد که باید در آن بازنگری کند.

بعد از ادغام،‌ استلانتیس مقام چهارم خودروسازی در دنیا را به دست می آورد که برندهایی مثل پژو، سیتروئن، اُپل، رام، جیپ و چند برند دیگر را زیر یک چتر خواهد داشت. گزارش های منتشر شده در طول سال گذشته حاکی از آن است که همه برندهای موجود حفظ می شوند اما برای تدوین راهبرد و بازنگری در محصولات هنوز خیلی زود است.

منابع: FCA‌ و PSA

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید