کد خبر: 253360
۰
۰
نسخه چاپی

برنامه های هفته کتاب خوانی مجازی برگزار می شود

مهناز فتاحی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به آغاز هفته کتاب و کتاب‌خوانی از روز شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹، کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، برنامه‌های مختلفی را با همین موضوع پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور برنامه‌های کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در هفته کتاب و کتاب‌خوانی با شعار دانایی؛ مانایی، به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب خوانی، تصریح کرد: معرفی کتاب توسط اعضا و مربیان مراکز کانون، قدردانی از اعضای کتاب‌خوان برگزیده کشوری و اهدای جوایز به آنان، اهدای کتاب به مناطق محروم عنوان کرد.

فتاحی ادامه داد: با راه‌اندازی صفحه اینستاگرام ویژه کتاب و کتاب‌خوانی از سوی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به نشانی golestaneketab.ksh@، علاقه‌مندان می‌توانند از کلیپ‌ها و برنامه‌های مختلف با موضوع کتاب بهره‌مند شوند.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه، اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان در روستاها و مناطق محروم و زلزله‌زده شهرستان‌های سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی را نیز به عنوان یکی از برنامه‌های ویژه این اداره کل در هفته کتاب و کتاب‌خوانی اعلام کرد.

وی یادآوری کرد: هفته کتاب و کتاب‌خوانی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، هم‌زمان با سراسر کشور، از ۲۴ آبان شروع می‌شود و تا ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ادامه دارد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید