کد خبر: 254025
۰
۰
نسخه چاپی

طلاب استان همدان حضور جدی‌تری در عرصه اجتماعی داشته باشند

به گزارش اقتصادآینده نیوز آیت الله حبیب الله شعبانی عصر دوشنبه در دیدار با جمعی از طلاب مدرسه آیت الله دامغانی با اشاره به اجرای طرح تبلیغ نوین در شهر همدان، اظهار کرد: فارغ از فضای شیوع کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده، باید طلاب حضور جدی‌تری در عرصه اجتماعی داشته باشند.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه و طلاب خارج از فضای طلبگی باید ورودی اجتماعی داشته باشند، گفت: طلاب در شرایطی که همه عالم دست به دست هم داده‌اند و با استفاده از ابزارهای مختلف، علیه اسلام، معنویت حمله می‌کنند باید به وظیفه و رسالت خود عمل کنند.

اجرای طرح تبلیغ نوین و چهره به چهره طلاب

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اجرای طرح تبلیغ نوین و چهره به چهره طلاب مدرسه آیت الله دامغانی، عنوان کرد: طلاب در برابر این سیل شبهاتی که دامن جامعه را گرفته باید به معنای واقعی کلمه طبیب دوار به طب باشند.

وی با بیان اینکه در انتخاب افراد حاضر در این طرح باید از همه ظرفیت‌های طلاب استفاده شود، گفت: بسیاری از طلاب دارای توانایی خوبی در ارتباط گیری با توده مردم و جامعه هستند که باید ضمن شناسایی آنها، از حضور آنها در این جمع نیز استفاده شود و اجرای این طرح تنها مختص به طلاب یک مدرسه نباشد.

امام جمعه همدان با اشاره به لزوم آشنایی مبلغان با مخاطبان خود، مطرح کرد: امروز باید با نسل جوانی ارتباط بگیریم که تنها منبع اطلاع رسانی آنها گوشی و فضا مجازی است، بنابراین در عرصه تبلیغ نوین باید این اولویت‌ها شناسایی شود.

وی افزود: طلاب و تیم مدیریتی این طرح باید با انجام مطالعات دقیق، در مراکز خرید و خصوصاً برج‌هایی که غالب فروشنده‌های آن را جوانان تشکیل می‌دهند بتوانند به خوبی با مخاطب خود ارتباط بگیرند.

طلاب باید در پاسخ به شبهات و سوالاتی که در جامعه مطرح می‌شود از توانایی خوبی برخوردار باشند آیت الله شعبانی با بیان اینکه طلاب باید در پاسخ به شبهات و سوالاتی که در جامعه مطرح می‌شود از توانایی خوبی برخوردار باشند، عنوان کرد: نحوه ارتباط گیری با مخاطب و بیان مطالب نیازمند هنر خاصی است که طلاب و مبلغان باید آن را فرا بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به نقشه‌های دشمنان در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی، بیان کرد: آنگونه که دشمن در فضای مجازی جامعه ما را تاریک ترسیم کرده واقعیت ندارد، البته گله مندی‌هایی در بین مردم وجود دارد و ما نیز گله مندی‌هایی به خصوص در زمینه اقتصادی داریم، اما وضعیت اعتقادی جامعه به نحوی که رسانه‌های دشمن بیان می‌کند، نیست.

وی با اشاره به اینکه پیامبر در برخورد با مردم دارای نگاهی رحمانی بود، مطرح کرد: طلاب ما نیز باید زمانی که در خیابان و در بین مردم حاضر می‌شوند، بر اساس سیره پیامبر، برخوردشان همراه با دیدی رحمانی باشد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید