کد خبر: 254158
۰
۰
نسخه چاپی

محموله قاچاق موادمخدر در ملایر توقیف شد/دستگیری ۳۰ متهم دراسدآباد

به گزارش اقتصادآینده نیوز فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف چهار کیلوگرم مواد مخدر تریاک از یک دستگاه خودروی زانتیا با همکاری کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه خودروی سواری زانتیا اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان ملایر می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی دقیق و با همکاری کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان این خودرو در خارج از شهرستان ملایر شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ سلگی بیان کرد: طی بازرسی از این خودرو چهار کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری ۱۷ متهم در نتیجه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در ۱۰ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری اظهار کرد: با مشارکت یگان‌های انتظامی شهرستان فامنین طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح دو فقره موتور سیکلت سرقتی، یک فقره سرقت احشام، یک فقره پلاک خودرو مسروقه، یک فقره خودرو سرقتی، دو فقره سرقت اماکن خصوصی و مقادیری انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ حیدری بیان کرد: در این مأموریت، یک سارق منزل، پنج سارق احشام، دو سارق اماکن دولتی، سه سارق اماکن خصوصی، چهار خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر و دو نفر نیز در خصوص سایر جرایم دستگیر و ۱۶ دستگاه انواع وسایل نقلیه متخلف نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان درخواست کرد: اخبار و اطلاعات فعالیت مجرمان و بر هم زنندگان نظم و امنیت در شهرستان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

کشف ۵۶ رأس دام قاچاق در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از کشف ۵۶ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه گفت: روز گذشته مأموران پاسگاه انتظامی سورتجین شهرستان رزن هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون ۵۶ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آنها بر اساس نظر کارشناسان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۳۰ متهم در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۳۰ متهم در نتیجه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی پلیس در دو روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری گفت: در پی استمرار اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی پلیس به ویژه منطقه‌ای که با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان انجام می‌شود، یگان‌های انتظامی شهرستان اسدآباد با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

وی افزود: در اجرای این طرح ۱۱ معتاد و خرده فروش مواد مخدر، پنج نفر جلبی، شش سارق و هشت نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر شدند و همچنین سه فقره سرقت زیور آلات، لوازم و مشاعات ساختمان و مقداری انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ یاری بیان کرد: در نتیجه اجرای طرح ارتقا انضباط اجتماعی نیز، ۶ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید