کد خبر: 254192
۰
۰
نسخه چاپی

توسعه و پیشرفت متوازن در تمام مناطق اردبیل پیگیری می شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز علی نیکزاد که پیش از ظهر سه شنبه در جلسه مسئولان و نمایندگان استان اردبیل با فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء در محل استانداری اردبیل سخن می‌گفت با بیا ن اینکه شعار جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون شعار ما می‌توانیم است اظهار کرد: با تکیه بر تفکر انقلابی و مدیر جهادی مدیران می‌توان هر تحریم و فشاری را تبدیل بر فرصت کرده و در جهت آبادی و پیشرفت کشور گام‌های مهمی برداشت.

وی قرارگاه خاتم الانبیا را پایگاه اصلی مجاهدت‌ها و مبارزات علمی و عمرانی علیه دشمن عنوان کرد و افزود: هم اکنون همت و توان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در بسیاری از پروژه‌های کشور ما را خودکفا کرده که یکی از این طرح‌ها بی اثر کردن تحریم نفت و بی نیازی از آن با احداث و اجرایی کردن پروژه‌های پالایشگاهی است.

وی بر توسعه متوازن و اجرای عدالت صحیح اجتماعی در تمامی مناطق کشور و بخصوص استان اردبیل تاکید کرد و بیان داشت: با راه اندازی کارخانه سبلان پارچه بیش از ۵۰۰۰ اشتغال ایجاد شده و در تمامی مناطق استان نیز ظرفیت‌ها شناسایی و اشتغال متناسب با منطقه جغرافیایی ایجاد خواهد شد.

نیکزاد ادامه داد: در همین راستا پروژه‌های مختلف راه سازی در مناطق شمال استان آغاز شده و امیدواریم با انجام این پروژه‌ها و احداث ۱۲ تونل مختلف بجز جاده سرچم به شریان‌های دیگر جاده‌ای کشور متصل شویم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید