کد خبر: 254196
۰
۰
نسخه چاپی

دفاع مقدس یکی از محوریت‌های اصلی فعالیت‌های حوزه هنری است

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمد شهباز گهروئی ظهر امروز در مراسم معارفه و تودیع رئیسان جدید و سابق حوزه هنری استان خوزستان، اظهار کرد: گام دوم انقلاب که در سال ۹۷ توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد، این امر را می‌طلبید که همه نهادها نسبت خود را با این بیانیه تعریف کنند و برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند که حوزه هنری نیز مستثنا از این مقوله نبود.

وی افزود: تحولی متناسب با این انتظارات در ساختارها، برنامه‌ها و رویکردها ایجاد شود که دغدغه حضرت آقا در سبک زندگی اسلامی نیز بیان شده است که قطعاً هنر و ادبیات بهترین ابزاری است که می‌تواند سبک زندگی ایرانی اسلامی را محقق کند تا به همان سبک دلخواه دست پیدا کنیم.

گهروئی با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از محوریت‌های اصلی فعالیت‌های حوزه هنری است، ادامه داد: سبک زندگی مجاهدان دفاع مقدس نیز بی‌ارتباط با سبک زندگی ایرانی اسلامی نیست.

وی در پایان گفت: خداوند می‌فرماید «در جنگ بدر که ترسیده بودید فرشتگان را به کمک شما آوردیم که دشمن از هیمنه شما بترسد و هیبت دشمن را نیز در چشم شما حقیر کردیم تا این موفقیت به دست بیاید اما اذن الهی و اخلاص و توجه به هدف باید باشد تا اهداف محقق شود».

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری، طی حکمی محمد شهباز گهروئی را به عنوان رئیس حوزه هنری خوزستان منصوب کرد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید