کد خبر: 254616
۰
۰
نسخه چاپی

موقعیت سوزی برای تیم تراکتور مدعی قهرمانی جالب نیست

به گزارش اقتصادآینده نیوز علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بریک تیمش برابر میزبانش نساجی مازندران در قائمشهر درجمع خبرنگاران افزود: تاکتیک تیم ما همانند هفته گذشته بر تیم حریف قالب بود اما در تمام کردن توپ‌ها دچار مشکل هستیم.

وی ادامه داد، در کل از عملکرد بچه‌ها راضی‌ام، اما از مصدومیت خانزاده ناراحت شدم، اما در کل، تیم ما در روند تاکتیکی فوق‌العاده خوب کار کرده بود.

سرمربی تیم تراکتورتبریز اضافه کرد، که درمجموع جا دارد که به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید بگویم، مخصوصاً به تیم خودمان که خیلی زحمت کشید. ما در هر دو نیمه در روند تاکتیکی خوب کار کردیم و روی یک اشتباه فردی گل خوردیم هرچند در اواخر بازی می‌توانستیم حتی برنده بازی نیزشویم.

منصوریان، دربخش دیگری از این نشست خبری از حواشی این بازی گلایه کرد وگفت، تصور من این بود که ما امروز مقابل تیم نساجی با تماشاگر درحال بازی بودیم وانگار از روی سکوها به ما توهین می‌شد.

وی افزود: اینکه تاکید جدی شده بود که دربازی‌ها پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود، اما در محدوده استادیوم حدود ۵۰ نفر حضور داشتند و متأسفانه امروز پروتکلی رعایت نشد و بعد از بازی نیز ۲۰۰ نفر داخل زمین آمده بودند.

حق مازندران، چمن مصنوعی نیست

سرمربی تیم تراکتور تبریز دربخش دیگری با بیان اینکه کمترین حق تیم نساجی وفوتبال مازندران، حداقل داشتن ورزشگاه و چمن طبیعی خوب ومناسب هست، گفت، من دوستان خوبی در نساجی دارم و کمترین حق فوتبال مازندران داشتن یک چمن طبیعی دراین استان هست و می‌شود به جای چمن مصنوعی ورزشگاه قائمشهر روی چمن طبیعی بازی باکیفیتی را انجام داد.

منصوریان گفت، جا دارد که بابت تغییرات رختکن تیم‌ها به عوامل اجرایی تبریک داشته باشم که خیلی استاندارد است وازاینکه این ورزشگاه از نظرتجهیزات و امکانات درحال به روز شدن هست، فوق‌العاده راضی هستم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید