کد خبر: 254655
۰
۰
نسخه چاپی

برگزاری ۱۵۰۰ برنامه طی هفته بسیج در کردستان

به گزارش اقتصادآینده نیوز، سردار سیدصادق حسینی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با فعالان رسانه‌ای استان در سنندج با گرامیداشت یاد شهدای بسیجی کردستان اظهار کرد: بسیج شجره طیبه و نعمت الهی برای خدمت به ملت است.

وی افزود: بسیج یک فرهنگ جهادی و اعتقادی است که خدمات این شجره طیبه در عرصه‌های مختلف چشمگیر و قابل تحسین بوده و در دفاع مقدس نقش آفرینی ویژه ای داشته است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: ما هر چه به جلوتر می‌رویم به نقش و جایگاه بسیج بیشتر آشنا می‌شویم و آینده نگری امام راحل را در این خصوص بیشتر درک می‌کنیم.

سردار حسینی افزود: در استان کردستان که یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد حدود ۴۵۷ هزار نفر عضو شجره طیبه بسیج هستند.

وی افزود: امسال بیشتر برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد و برنامه‌ای با اجتماع بزرگ بسیجیان نخواهیم داشت.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: از مردم کردستان تقاضا داریم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند چرا که در شرایط خوبی نیستیم و تعداد زیادی از هم استانی‌هایمان در بیمارستان‌ها بستری هستند.

وی افزود: یک هزار و ۵۰۰ برنامه در ۶۶ محور تعریف کرده بودیم که بیشتر آنها در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

سردار حسینی اعلام کرد: از جمعه ۳۰ آبان تا پنج شنبه ۶ آذر برنامه‌های هفته بسیج در استان اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به بخشی از اقدامات بسیج در استان طی یک سال اخیر اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی از سال گذشته تا هفته دفاع مقدس اجرایی شد که افتتاح ۵۰۰ واحد مسکونی محرومان و ۵۰۰ جهیزیه نوعروسان از جمله این طرح‌ها بود.

سردار حسینی افزود: اجرای طرح کرامت در حواشی شهرها، احداث ۲۴۰ نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی و اجرای طرح‌های شهید همدانی و شهید سلیمانی در حوزه محرومیت زدایی و سلامت جامعه از دیگر طرح‌های در دست اقدام بسیج در استان است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح دو هزار هکتاری برای محرومان در قالب طرح توسعه باغات از دیگر طرح‌های بزرگی است که سپاه در هفته بسیج عملیات آن را شروع خواهد کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان همچنین از برگزاری مرحله سوم کمک مومنانه با توزیع ۶ هزار بسته معیشتی و توزیع ۱۰۰ فقره جهیزیه نوعروسان در هفته بسیج خبر داد.

سردار حسینی در ادامه سخنان خود به فعالیت‌های بسیج در ایام شیوع ویروس کرونا در استان اشاره کرد و افزود: کارگاه‌های مختلف تولید ماسک و شیلد در استان راه اندازی شد و در سه مرحله بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین مردم در نواحی محروم و حاشیه نشین توزیع شد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید