کد خبر: 254923
۱
۰
نسخه چاپی

انتخاب دو اثر حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمددر دوسالانه کتاب استان

به گزارش اقتصادآینده نیوز شریف اسلامی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: آئین تجلیل از منتخبین چهارمین دوره دو سالانه کتاب سال به شکل نمادین در یاسوج برگزار شد.

اسلامی با اشاره به آثار انتخاب شده، بیان داشت: کتاب «مصرف هنری و تجربه‌ی زیبایی شناختی» به قلم حسن خلیلی و فرود عباسی به عنوان یکی از سه اثر برگزیده و مجموعه شعر «هفتاد و دو حرف با هفتاد و دو تن» سروده رسول سنایی در این دوره از دو سالانه کتاب استان شایسته تقدیر شد.

اسلامی تصریح کرد: کتاب مصرف هنری و تجربه‌ی زیبایی شناختی، اثری پژوهشی در زمینه جامعه شناسی هنر است و به عنوان منبع مطالعاتیِ پایه برای علاقه مندان به مباحث مصرف هنری، به خصوص رشته اقتصاد هنر محسوب می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان به اثر دیگر این نهاد اشاره کرد و گفت: مجموعه شعر هفتاد و دو حرف با هفتاد و دو تن شامل ۷۲ قطعه رباعی عاشورایی سروده رسول سنایی از شاعران توانمند هم استانی می‌باشد که هر دو اثر با حمایت حوزه هنری استان و توسط انتشارات آنا پناه به چاپ رسید.

اسلامی تصریح کرد: از ۱۶۳ اثر رسیده به چهارمین دوره دو سالانه کتاب سال استان کهگیلویه و بویراحمد ۳ اثر به عنوان برگزیده و شش اثر شایسته تقدیر شد.

منبع : خبرگزاری مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید