کد خبر: 254952
۰
۰
نسخه چاپی

تمام احزاب آمریکا به ایران ضربه می‌زنند/ علاج مشکلات مذاکره نیست

حجت الاسلام نعمت الله آزموده در گفتگو با مهر اظهار کرد: برخی در داخل کشور برای حل مشکلات اقتصادی به خارج از کشور دل بسته‌اند؛ این جریان این روزها نسخه علاج را دوباره در مذاکره و سازش جست جو می‌کند و درصدد ترویج آن در جامعه هست.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد بیان کرد: این در حالی است که اساساً شرایط داخلی و خارجی ایران در سال‌های گذشته بسیار متفاوت‌تر از اکنون بود و نباید این دو شرایط را یکسان پنداشت.

وی افزود: پس از گذشت چندین سال شرایط متفاوتی بر ایران و جهان حاکم است؛ از جمله اینکه ایران تجربه برجام را چهار سال با اوبامای دموکرات و چهار سال با ترامپ جمهوری‌خواه پشت سر گذاشته است و همه دیدند که هم دستکش مخملین و هم پنجه فولادین، هدفی جز زخمی کردن غرور ملی و ضربه زدن به منافع ملی ایرانیان نداشته‌اند.

حجت الاسلام آزموده گفت: برجام که روزی برای بسیاری از مردم و مسئولان نقطه امید و نسخه علاج بود امروز حتی به اذعان طراحان اصلی آن در دولت، نتیجه‌ای در بر نداشته است.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد در انتها تصریح کرد: شاید بتوان مهم‌ترین نتیجه برجام را به دست آمدن یک تجربه بزرگ ملی دانست که نگرش بسیاری از ایرانیان را نسبت به آمریکا و اروپا تصحیح کرد؛ به‌گونه‌ای که بدبینی ایرانیان به آمریکا به بیش از ۸۰ درصد رسید و نسل سوم و چهارم یک دوره آمریکا شناسی را به چشم دیده و تجربه کردند در نتیجه اکنون این سخنان و زمزمه‌های سازشکارانه خریداری ندارد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید