کد خبر: 255124
۰
۰
نسخه چاپی

دانشجویان بسیجی پرچم‌دار مطالبه‌گری در جامعه باشند

به گزارش اقتصادآینده نیوز، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در جشنواره دانشجویی نجم دانشگاه کردستان اظهار داشت: از دانشجوی بسیجی انتظار می‌رود بینش، بصیرت و تحلیل انقلابی داشته باشد و ارزش‌های والای مکتب بسیج را در این مسیر مدنظر داشته باشد.

وی افزود: یکی از خصوصیات دانشجویان بسیجی الگو بودن است، لذا انتظار می‌رود دانشجویان بسیجی از شایسته‌ترین‌ها باشند و در ارتقای علمی کشور همتی مضاعف داشته باشند.

پورذهبی بر حرکت دانشجویان بسیجی در راستای رفع نیازها و کمبودها در جامعه تاکید کرد و گفت: دانشجویان باید به‌دنبال انجام کاری باشند که نیاز جامعه است و خودکفایی و استقلال را برای کشورمان مهیا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: از دانشجویان بسیجی انتظار می‌رود در ارتقای اخلاقی، تهذیب و حسن خلق و اهمیت به معنویت پیشگام باشند و نقش الگویی را برای سایر دانشجویان ایفا کنند.

رئیس دانشگاه کردستان نیز در این جشنواره گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر نقش محوری جوانان و نخبگان تاکید دارند و همه ما موظف هستیم که زمینه نقش آفرینی جوانان را فراهم کنیم.

رحمت صادقی افزود: البته جوانان و نخبگان جامعه نیز در مقابل جامعه مسئول بوده و از امکانات در اختیار به نحو احسن بهره بگیرند.

رئیس دانشگاه کردستان از دانشجویان بسیجی برای تشکیل هسته‌های تخصصی تقدیر کرد و گفت: این اقدام منطبق با دانشگاه‌های جامعه محور و نسل سوم است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کردستان در این جشنواره از تشکیل ۴۹ هسته مساله محور در دانشگاه‌های این استان خبر داد.

به گفته توحید رستمی، این هسته‌های تخصصی با اولویت حل مشکلات مردم در عرصه‌های مختلف تشکیل شده است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید