کد خبر: 255133
۰
۰
نسخه چاپی

وعده چهار خطه شدن جاده خرم‌آباد -کوهدشت در خرداد ماه سال آینده

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام محمدرضا مبلغی در سخنانی با اشاره به اینکه یکی از کاستی‌ها و مشکلات موجود در شهرستان کوهدشت و رومشکان مربوط به حوزه راه است، اظهار داشت: یکی از ارکان مهم توسعه در هر منطقه‌ای ایجاد راه دسترسی است.

وعده چهار خطه شدن جاده خرم‌آباد -کوهدشت در خرداد ماه سال آینده

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات این حوزه در کوهدشت و رومشکان، عنوان کرد: متأسفانه جاده خرم آباد - کوهدشت سال‌های زیادی است که همچنان چهار خطه نشده است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه متأسفانه در این جاده تصادفات مرگ بار زیادی داشته‌ایم، افزود: ضرورت دارد که این جاده، یک بار و برای همیشه اصلاح و چهار خطه شود.

حجت الاسلام مبلغی با بیان اینکه برای اخذ اعتبار این پروژه راهسازی پیگیری‌هایی انجام شده است، بیان داشت: در بودجه امسال اعتبار لازم برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی، تصریح کرد: امیدواریم تا خرداد ماه سال آینده این پروژه راهسازی به اتمام برسد.

اختصاص اعتبار برای چهار خطه شدن «بابازید» - «پل سیمره»

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به پروژه راهسازی کوهدشت - «زانوگه»، عنوان کرد: این جاده نیز دارای نقاط حادثه خیز زیادی است که در حال اجرا است.

حجت الاسلام مبلغی با بیان اینکه حدود پنج کیلومتر از جاده «چغابل» - «سوری» - رومشکان نیز اجرا شده است، گفت: در صورتی که بارندگی نداشته باشیم حدود پنج کیلومتر باقی مانده از این پروژه نیز اصلاح می‌شود و امیدواریم طی ماههای آینده تکمیل شود.

وی، ادامه داد: در جاده «بابازید» - «پل سیمره» شاهد تردد بیش از شش هزار وسیله نقلیه و تانکرهای نفتکش هستیم، تلاش ما بر اصلاح و چهار خطه شدن این جاده است و برای اجرای بخشی از آن امسال اعتبار اختصاص پیدا کرده است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای پروژه‌های راهسازی فرعی و روستایی این شهرستان‌ها، بیان داشت: به دنبال این هستیم که راه دسترسی به استان‌های همجوار از طریق شهرستان کوهدشت فراهم شود.

معضل تأمین آب شرب و کشاورزی

حجت الاسلام مبلغی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اساسی مردم کوهدشت و رومشکان تأمین آب شرب و کشاورزی است، افزود: در شهر کوهدشت همواره برای تأمین آب شرب و اصلاح شبکه آب رسانی شهر مشکل وجود داشته است.

وی، بیان داشت: به زودی مشکل شبکه آبرسانی کوهدشت با توجه به اقدامات در دستور کار، حل می‌شود.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه تأمین آب شهر کوهدشت نیز با حفر چاه، تا حدودی مشکلات حل شده است، افزود: همچنین آب شرب رومشکان نیز با حفر چاه تا حدودی حل شده و شبکه آب رسانی آن نیز در حال اجرا است.

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به پروژه سدسازی «معشوره»، تصریح کرد: ضرورت اجرای این سد در راستای تأمین آب شرب، کشاورزی و همچنین صنعت کوهدشت و رومشکان است.

وی، گفت: همچنین احداث سدهای خاکی در کوهدشت و رومشکان ضرورت دارد، در این راستا سد «خسرو آباد» که مطالعات آن انجام شده باید اجرایی شود.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی که در برنامه شبکه افلاک سخن می‌گفت، با بیان اینکه همچنین بخشی از مطالعات سد «مادیان رود» انجام شده است، بیان داشت: از شرکت آب منطقه‌ای استان خواسته‌ایم که با جدیت این دو سد خاکی را پیگیری و عملیاتی کند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید