کد خبر: 255138
۰
۰
نسخه چاپی

هزارتو، فرصتی برای سفر به دنیای پر پیچ و خم نوجوانی

به گزارش اقتصادآینده نیوز، علی جانباز معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: اولین دوره کارگاه حمایت تولیدات ادبی، هنری نوجوان با عنوان هزارتو و با مشارکت خانواده هنری تبلیغی عقیق برگزار می‌شود.

وی گفت: هزارتو باهدف حمایت از تولیدات ادبی، هنری نوجوان و به‌منظور غنای هرچه بیشتر تولیدات مکتوب این گروه سنی و از سوی دیگر با هدف نیروسازی از بین تولیدکنندگان جوان این عرصه برگزار خواهد شد.

جانباز با اشاره به زمان ثبت نام در این طرح خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند تا ۳۰ آذرماه طرح و ایده خود را در قالب ۲۰۰۰ کلمه و با فرمت pdf به دبیرخانه کارگاه هزارتو به آدرس https://hezartoo.ayandehsazan.ir/ ارسال کنند.

وی گفت: ایده و طرح‌های ارسالی از ۳۰ آذر لغایت ۲۰ دی‌ماه داوری شده و نهایتاً صاحبان ۱۰ طرح برتر بر روی صندلی‌های کارگاه هزارتو خواهند نشست و از ایده تا اجرا از سوی اساتید داستان‌نویسی موردحمایت قرار می‌گیرند.

جانباز خاطرنشان کرد: بعد از یک دوره شش‌ماهه تا یک‌ساله و تحت نظارت اساتید داستان‌نویسی صاحبان ده طرح برتر در قالب کارگاه شتاب‌دهی اثر خود را تولید کرده و در صورت کسب استانداردهای لازم کتابشان از طرف نشر آینده سازان منتشر خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: صاحبان طرح‌ها و ایده‌های برگزیده به جز حق تألیف کتاب، مبلغ ۱۰ میلیون تومان نیز هدیه نقدی دریافت می‌کنند.

گفتنی است هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال ۳ ایده است و ایده‌های ارائه‌شده نباید در فراخوان و یا توافق دیگری ثبت و یا در حال بررسی باشد.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۷۷۵۰۰۷۷۱ و ۰۹۳۸۹۲۸۴۳۰۴ تماس حاصل کنند.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید