کد خبر: 255195
۰
۰
نسخه چاپی

کاهش حدود ۶۵ درصدی تردد در اتوبان‌های قزوین

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در قزوین با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌ها در دو روز گذشته باعث خلوت شدن اتوبان‌ها شده است اظهار کرد: استان قزوین در مسیر تردد استان‌های شمالی، غربی و پایتخت کشور است و مسیرهای اصلی و اتوبان‌های منتهی و عبوری استان از پر ترددترین محورهای کشور محسوب می‌شوند.

وی افزود: سه محور قزوین – تهران، قزوین – زنجان و قزوین به رشت از پرترافیک ترین محورهای کشور هستند و همواره شلوغ بوده و بار ترافیکی در آن بالا بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: با اعمال محدودیت‌های کرونایی شاهد کاهش محسوس مسافرت و تردد در این محورها هستیم و این نشان از همکاری مردم و همچنین اجرای خوب این طرح است.

وی تصریح کرد: تردد در محور قزوین به رشت ۷۳ درصد در محور قزوین به زنجان ۶۴ درصد و قزوین به تهران نیز ۶۰ درصد در این دو روز و به نسبت قبل از اجرای طرح هوشمند مدیریت و محدودیت‌های کرونایی کاهش یافته است و این نشان می‌دهد مردم از اجرای این طرح استقبال خوبی داشته‌اند.

حبیبی بیان کرد: پیش بینی می‌کنیم میزان ترددها در مدت زمان باقیمانده از اجرای محدودیت نیز کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد و ادامه و همچنین روند اجرای طرح مثبت و نتیجه بخش باشد.

وی گفت: اگر با همکاری مردم اتوبان و بازارها خلوت و میهمانی ها تعطیل شود قطعاً کرونا مهار خواهد شد و سلامت مردم تضمین خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تأکید کرد: اعمال محدودیت در ترددها باعث خواهد شد تا کرونا کمتر از فردی به فرد دیگر و از منطقه‌ای به منطقه دیگر منتقل شود و این امر می‌تواند باعث کاهش ابتلاء باشد.

وی در پایان یادآور شد: همراهی و کمک مردم می‌تواند نقش عمده‌ای در مدیریت و کنترل کرونا داشته باشد و امیدواریم بتوانیم با کمک هم این برهه را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید