کد خبر: 255379
۰
۰
نسخه چاپی

توسعه ارائه خدمات غيرحضوری بانك صنعت و معدن در شرايط بحرانی همه گيری كرونا

مصطفي راستي فر مدیر امور راهبری شعب بانك صنعت و معدن اعلام داشت: همراستا با اجراي مصوبات و ابلاغيه هاي ستاد ملي مقابله با كرونا، اين بانك خدمات ديجيتالي خود را جهت كاهش مراجعه هاي حضوري و ارتقاء كيفيت و سرعت ارائه خدمات به مشتريان شامل سامانه پات (پذیرش اینترنتی درخواست تسهیلات)، سدف (سامانه اينترنت بانك دیجیتال فرایندی)، هدف (همراه بانك دیجیتال فرایندی) و ساحب (سامانه اعتبارات حدی بانکی) توسعه داده است.

توسعه ارائه خدمات غيرحضوری بانك صنعت و معدن در شرايط بحرانی همه گيری كرونا

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، وي ضمن بيان مطلب فوق افزود: ميزان حضور پرسنل در شعب بانك، مطابق مصوبات ستاد مقابله با كروناي هر استان خواهد بود و اين بانك برابر مصوبات ستاد مقابله با كرونا به صنعتگران، كارآفرينان و هموطنان عزيز ارائه خدمت مي نمايد و توصيه مي شود بمنظور حفظ سلامتي هموطنان و مشتريان گرامي حتي المقدور از مراجعه حضوري به بانك خودداري و نيازهاي خود را بصورت غير حضوري و از طريق سامانه هاي ديجيتالي و دستگاههاي خود پرداز مرتفع نمايند.
مدیر امور راهبری شعب بانك صنعت و معدن اشاره كرد سامانه پات (پذیرش اینترنتی درخواست تسهیلات)، سدف (سامانه اينترنت بانك دیجیتال فرایندی)، هدف (همراه بانك دیجیتال فرایندی) و ساحب (سامانه اعتبارات حدی بانکی) خدمات ديجيتالي هستند كه علاوه بر سهولت دسترسي داراي تنوع زيادي در ارائه خدمات به مشتريان مي باشند. 
راستي فر تأكيد كرد: همه گيري كرونا آسيب زيادي به كسب و كارها به ويژه كسب و كارهاي كوچك و متوسط وارد كرده است و بانك صنعت و معدن رسالت خود مي داند در جهت كمك به رونق توليد از تمام ظرفيت هاي خود استفاده نمايد ، وي افزود اين بانك همچنين مطابق مصوبات اركان سياستگذار بالادستي به ويژه بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران نسبت به تعويق اقساط مشتريان آسيب ديده به ويژه مشتريان داراي تسهيلات قرض الحسنه و مشتريان خرد اقدام نموده و تلاش براي تأمين نيازهاي سرمايه در گردش مشتريان صنعتي و معدني را به عنوان اولويت اصلي در دستور كار خود قرار دهد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید