تخریب ویلاهای غیر مجاز و چند خبر کوتاه از اصفهان

اصفهان

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان، در راستای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز ، ۳۸۰ باب ویلای غیر مجاز در اراضی کشاورزی حسن آباد و محمد آباد قهاب تحت پوشش مرکز جهاد کشاورزی جی و قهاب با حکم مقام قضایی و با حضور و حمایت نیروی انتظامی ، یگان های حفاظت اراضی استان ،شهرستان و واحد حقوقی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و مرکز جی و قهاب تخریب شد.

نایین 

به مناسب هفته بسیج  ۱۸ سری جهیزیه به ارزش تقریبی چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به زوجین جوان در نایین اهدا شد.

سرهنگ محسن مهدی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیح نایین به خبرنگاران گفت که به مناسب هفته بسیج  این جهیزیه‌ها به همت خیران و خانواده های و همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در روز پنج آذر ۹۹ با حضور فرماندهی سپاه و تنی چند از مسوولین  اهدا شد.
همچنین۲۰۰ بسته کمک‌های معیشتی به ارزش۳۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.

  فرمانده سپاه نایین در آیین اهدای این جهیزیه ها با تاکید بر اینکه کمک به ازدواج جوانان نیازمند یکی از مهم‌ترین اهداف سپاه است، گفت: در همین راستا در مناسبت های مختلف و با کمک خیران و  بسیج جهیزیه ها با کیفیت مناسب تهیه و تحویل نوعروسان می‌شود.

وی اظهار کرد: توسعه و ترویج ازداوج آسان، کمک به زوج‌هایی که دارای مشکلات اقتصادی و مالی هستند، از اهداف تهیه و توزیع این جهیزیه‌هاست.

اصفهان
  جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۷۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: این عملیات به منظور استرداد به موقع اموال مسروقه به مال باختگان عملیاتی و شناسایی و کشف وسایل نقلیه مسروقه در قرارگاه مبارزه با سرقت استان طراحی و به اجرا گذاشته شد.

وی گفت: در این عملیات کارآگاهان با انجام تحقیقات علمی و تخصصی و به کارگیری اقدامات هوشمندانه و رصد وسایل نقلیه در یک هفته موفق شدند، ۱۷۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه شامل ۱۰۲ دستگاه خودرو و ۷۱ دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۶۰ سارق در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: ارزش اموال مسروقه کشف شده در این عملیات برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵۰ میلیارد ریال است.

سرهنگ هاشمی فر از انجام مراحل قانونی استرداد وسایل نقلیه کشف شده به مال باختگان خبر داد و گفت: سارقان دستگیر شده نیز به همراه پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

منبع: ایرنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید