کد خبر: 256463
۰
۰
نسخه چاپی

توزیع کمک‌های مومنانه بین نیازمندان استان سمنان ادامه دارد

به گزارش اقتصادآینده نیوز حبیب الله خجسته پور ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و کنونی شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه شهرستان با بیان اینکه اقدامات بسیار مناسب انجام شده در راستای کمک‌های مومنانه در سطح استان ادامه دارد، تاکید کرد: با همکاری و مشارکت بسیار خوب مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی خوشبختانه در حال حاضر به وضعیت با ثباتی رسیده‌ایم.

وی افزود: به علت همجواری شاهرود با مناطق پر جمعیت و همچنین قرار گرفتن در کریدور غرب به شرق کشور شاهد افزایش میزان ابتلاء و انجام پیک‌های بعدی در این شهرستان بودیم و همانطور که پیش بینی می‌شد وضعیت استان و کشور در فصل پاییز وضعیت نگران کننده و خطرناک می‌باشد که خوشبختانه با انجام محدودیت‌های شدید کرونایی از ابتدای آذر و همکاری مردم سبب تثبیت شرایط شد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه به دلیل اعمال محدودیت‌ها مجبور به تعطیلی محل کسب و نیز افرادی که به دلیل محدودیت‌های ترددی دچار مشکلاتی شدند گفت: متأسفانه ما نه از میان خوب و بد و یا بد و بدتر، بلکه از میان بدتر و بدترین مجبور به انتخاب شده تا بتوانیم با این بیماری مقابله کنیم و امیدواریم هر چه زودتر شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.‌

خجسته پور بیان کرد: متأسفانه با فراگیری کرونا در اسفند سال گذشته تعداد زیادی از هم‌وطنان ما بر اثر این بیماری جان باختند اما در کنار این بیماری و بلایای بزرگ، خوشبختانه شاهد همدلی و هم افزایی در ابعاد مختلف هستیم.

کاهش میزان کشندگی کرونا در شاهرود

فرماندار سابق شاهرود نیز در این نشست بیان کرد: درصد کشندگی بیماری کرونا در کشور ۵.۶ است که این میزان با کاهش ۱.۲ درصدی در شاهرود به ۴.۴ رسیده به نحوی که از هر ۱۰۰ نفر بیمار بستری شده به واسطه بیماری کرونا در بیمارستان‌های کشور، ۱۳ نفر متأسفانه فوت می‌شوند که این میزان در شهرستان شاهرود ۹ نفر است.

نادر فخری با بیان اینکه در بحث راه اندازی و احیا واحدهای راکد و بنگاه‌های اقتصادی، شاهرود با راه اندازی و احیا ۲۲ واحد راکد رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است، بیان کرد: در بحث افزایش ظرفیت و توان تولیدی واحدهای تولیدی، شاهرود با افزایش توان تولیدی ۳۸ بنگاه اقتصادی و تولیدی، رتبه اول استان را به خود اختصاص داد.

وی افزود: در بحث راه‌اندازی و بهره‌برداری از پروژه‌های بالای ۶۰ درصد نیز شاهرود در سه ماهه نخست سال ۹۹، رتبه اول و در ۳ ماهه دوم سال جاری، رتبه سوم استان را به خود اختصاص داده است که نیاز است از مجموعه مدیران استان، شهرستان، کارآفرینان و صاحبان سرمایه و صنایع تقدیر و تشکر داشته باشم.

در این مراسم جلالی به عنوان سرپرست فرمانداری شاهرود منصوب و حکم سرپرستی فرمانداری سمنان به فخری، فرماندار سابق شاهرود اعطا شد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید