کد خبر: 260578
۰
۰
نسخه چاپی

کانون‌های فرهنگی و تبلیغی نقطه اتصال مردم و تبلیغات اسلامی هستند

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام محمدهادی نظیری در حاشیه انتخابات مجمع کانون‌های تبلیغی استان همدان اظهار کرد: باید بر روی اقدامات تبلیغی حضرت زینب (س) مطالعه شود و از این الگوی بی بدیل در جهت ترویج و نشر حقایق استفاده کرد.

وی با اشاره به نحوه اطلاع رسانی و تبلیغ حضرت زینب (س)، تصریح کرد: این تبلیغ بر اساس هوشمندی و حق مداری استوار بود که دستگاه تبلیغی عظیم اموی نتوانست جلوی این حرکت تبلیغی عظیم زینبی را بگیرد.

نظیری با اشاره به وظیفه کانون‌های تبلیغی در راستای اهداف انقلاب اسلامی، ادامه داد: باید امروز باید برای انتقال پیام انقلاب اسلامی از راهبرد تبلیغی زینب کبری (س) استفاده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان راهبرد معصومین (ع) در برابر ظلم را ایستادگی دانست و ادامه داد: حضرت زینب (س) آنچنان عمل درستی داشت که یزید نگران حاکمیت خود در شام شد و دستور داد تا کاروان عاشورا را از شام دور کنند.

نظیری کار تبلیغی و رسانه‌ای را مسئله‌ای بسیار اساسی در جنگ نرم برشمرد و گفت: حضرت زینب (س) با استفاده درست و منطقی از تبلیغ دستگاه عظیم تبلیغی اخوی را از صحنه خارج کرد.

وی با اشاره به تأکیدات رهبری انقلاب بر مردمی کردن همه امور، افزود: هدایت و حرکت رو به جلوی انقلاب باید به مردم سپرده شود.

نظیری با بیان اینکه باید زمینه و بستری فراهم کنیم تا مردم بتوانند نقش پیش رو خود را ایفا کنند، اضافه نمود: جریان حاکمیت باید بگذارد و اعتماد کند تا مردم نقش بازی کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان مردم را تصمیم‌گیر اصلی عنوان کرد و گفت: مردم باید تصمیم‌ساز باشند و حتی اگر مجمع کانون‌ها حس کردند سازمان در سیاست‌ها دچار اشتباه است، باید اعلام کند.

نظیری حرکت سازمان تبلیغات را براساس راهبردهای ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری قابل قبول دانست و افزود: برنامه‌های حرکتی سازمان باید براساس کار و فعالیت کانون‌ها باشد، زیرا نقطه اتصال مردم و سازمان کانون هستند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید